Lenže to spustenie je vždy také nijaké, a púšťané sú vždy vlaky vyšších kategorii, takže S60 si postála ďalších 100 minút, čiže dve hodiny. To už je na náhradu v podobe operatívneho presmerovania 630/632 na stanice.
Samozrejme, že konkrétny vlak bude stáť dlhšie, ale väčšinou nie je problém obnoviť premávku po druhej koľaji (konkrétne teraz k tomu podľa Twitteru došlo po 20 minútach)
Usmrtenie osoby mať vyriešené do hodiny? To kedy si zažil? Veď tam treba zohnať náhradného rušňovodiča, vyčkať príchod polície a znalca + nechať ich spraviť niektoré úkony skôr než premiestniš dôkazy. Program aspoň na dve hodiny v našich podmienkach.
Pred zastávkou Alexyho, smerom na Pri kríži je odstavený SOR NB 18 CITY, nezapamätal som si číslo, zjavne defekt
Keď som odchádzal, už bola pri ňom pojazdná dielňa (asi pred 45 minútami)
Teplota klímy by mala byť nastavená dielňou a správnu teplotu ustanovuje dopravný príkaz. Ale vodič môže do tej klímy kedykoľvek zasiahnuť a prestaviť ju.
VILIAM22 #173482:
To je hlavne tým, že nie je 35 stupňov tak to ta klíma zvláda lepšie vychladiť. Turci neviem ako, nemám skúsenosť, ale na trolosoroch sa od 30 stupňov už ta klíma tiež dosť trápi (umiestniť klimakompresor na strechu je teda tiež nápad za 100 bodov), síce ide a chladí, urobí vo voze relatívne príjemnú teplotu, ale neurobí takú chladničku ako napríklad Mercedes. Nemá determálne sklá a celkovo termoizolačné vlastnosti soriek sú na úrovni plastovej fľaše. Pri busosoroch (teraz si už nepamätám ktoré série) sa tá klíma výrazne trápi už nad 25 stupňov zhruba.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Anderis556