Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Kolko Vas je?Dvaja?Napis svoje predstavy

kompresor XAS55 so zbijackami

Reakcia na: Argentos #17193:
mali by sme zaujem o tvoj analny otvor, poskytnes ?
Viem ze je taka stranka,ale nema to tam uroven..Myslel som ze mas zaujem sa dat..Ale ked nic,tak nic...
Reakcia na: Argentos #17191:
jezkovi oci! Ja viem o com si pisal. Inak taketo temy skor patria do sexzoznamky na pokec.sk, tak mozes ist tam ziadat vodicov o fajku. Urcite sa tam najdu aj taky...
O tom,co som pisal v prispevku..Asi nemas skusenost,nevadi.Je to uzasne:-)
Reakcia na: si #17189:
no pricin mohlo byt mnoho. A tej vody mal mozno fakt malo, to je mozne. Taktiez by do uvahy pripadali aj potrhane remene na cerpadle, ale to by asi daleko nezasiel...
Reakcia na: frenky #17187:
ja tipujem ze ci mu nezabudli naliat chladiacu kvapalinu alebo ze jej mal malo, lebo podlahu nad motorom mal fakt vriacu, ale ked som ho o par dni neskor opat stretol tak tymto neduhom uz tento voz netrpel (a vonku bolo priblizne rovnako teplo)
Reakcia na: si #17185:
tak to tam muselo byt fakticky velmi teplo, alebo druha moznost, (neuraz sa) mas smejdove topanky. 🙂
Reakcia na: frenky #17183:
co sa tyka vrakos, tak ano, su exemplare v ktorych je ako v peci a vodici musia kurit aby im nevyvrela voda z chladica, avsak toto neplati na vsetky vozy, takze asi to bude chyba v udrzbe (napriklad spinavy a tym padom malo funkcny radiator chladica), kdezto ik435ky kuria vzadu vsetky, takze to asi bude neaka konstrukcna chyba...
[inac ja som pred viacerymi rokmi zazil v 1316 ze sa mi prilepili podrazky topanok o tie hlinikove listy obrubujuce dekel nad motorom 🙂 ]
Reakcia na: Argentos #17182:
??? Hmm, tak tomuto som troska nepochopil, ale nevadi. Mozno mi to vysvetlis. 🙂
si> ano v lete je vzadu dost ohubu, ale myslim, ze horsie ako v plynakoch vzadu to nieje. A uplne najhorsie bolo, raz na 21cke, ked bolo tak strasne teplo. stal som na Patronke v pp spicke a prisla mi myslim, ze 1310 to bola. Ja dement som sa postavil dopredu, aby som videl na cestu. Cize hned pred tie fukace. A to bola strasna chyba. Vodic mal zapnute obehove kurenie, takze skoro vsetko teplo z motora slo do voza cez tie fukace (ci ako sa tomu nadava) a este k tomu bolo vonku 35°C a na mna sa valali asi 4ludia... Som bol ako mokra mys spoteny. 😞
Skoda ze sa nenajde zarasteny vodic,ktory ma zaujem o fajku
Reakcia na: frenky #17180:
no moja skusenost je taka, ze v ik4x5 je v zime co sa teploty tyka relativne priemerne, zato v lete je minimalne v zadnej casti ik435 vzdy taky hic (a zapnute kurenie), ze plynove karosy sa mozu schovat 🙂
Reakcia na: si #17178:
jediny problem, ktory mam ja s kurenim v 415 a 435 je ten, ze sa najprv musi zohriat voda a az potom to kuri, cize ja ked nastupujem na konecnej kde ma vodic vacsiu pauzu tak je tam zima, ale cestou sa to vyhreje do teplucka. 🙂
Reakcia na: fobust #17177:
ale, ale zasa TAM??? Co sa to porobilo vypravcovi??? Ale inak je to rarita. 🙂
Reakcia na: frenky #17175:
no elektricky neviem, ked do nich nastupim, byva v nich vacsinou vacsia zima ako f trofloch, aj ked to moze byt aj tym, ze do trolejbusu naliezam zvycajne na konecnej, kam dojde pekne vykureny, kdezto do elektricky v meste, kde sa uz stihla cestou vyvetrat 🙂
Najlepsie kuri stara K2...

35: 3707 !
Prijemnu sluzbu vsetkym vodicom:-)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.