jezkovi oci! Ja viem o com si pisal. Inak taketo temy skor patria do sexzoznamky na pokec.sk, tak mozes ist tam ziadat vodicov o fajku. Urcite sa tam najdu aj taky...
no pricin mohlo byt mnoho. A tej vody mal mozno fakt malo, to je mozne. Taktiez by do uvahy pripadali aj potrhane remene na cerpadle, ale to by asi daleko nezasiel...
ja tipujem ze ci mu nezabudli naliat chladiacu kvapalinu alebo ze jej mal malo, lebo podlahu nad motorom mal fakt vriacu, ale ked som ho o par dni neskor opat stretol tak tymto neduhom uz tento voz netrpel (a vonku bolo priblizne rovnako teplo)
co sa tyka vrakos, tak ano, su exemplare v ktorych je ako v peci a vodici musia kurit aby im nevyvrela voda z chladica, avsak toto neplati na vsetky vozy, takze asi to bude chyba v udrzbe (napriklad spinavy a tym padom malo funkcny radiator chladica), kdezto ik435ky kuria vzadu vsetky, takze to asi bude neaka konstrukcna chyba...
[inac ja som pred viacerymi rokmi zazil v 1316 ze sa mi prilepili podrazky topanok o tie hlinikove listy obrubujuce dekel nad motorom ]
si> ano v lete je vzadu dost ohubu, ale myslim, ze horsie ako v plynakoch vzadu to nieje. A uplne najhorsie bolo, raz na 21cke, ked bolo tak strasne teplo. stal som na Patronke v pp spicke a prisla mi myslim, ze 1310 to bola. Ja dement som sa postavil dopredu, aby som videl na cestu. Cize hned pred tie fukace. A to bola strasna chyba. Vodic mal zapnute obehove kurenie, takze skoro vsetko teplo z motora slo do voza cez tie fukace (ci ako sa tomu nadava) a este k tomu bolo vonku 35°C a na mna sa valali asi 4ludia... Som bol ako mokra mys spoteny.
no moja skusenost je taka, ze v ik4x5 je v zime co sa teploty tyka relativne priemerne, zato v lete je minimalne v zadnej casti ik435 vzdy taky hic (a zapnute kurenie), ze plynove karosy sa mozu schovat
jediny problem, ktory mam ja s kurenim v 415 a 435 je ten, ze sa najprv musi zohriat voda a az potom to kuri, cize ja ked nastupujem na konecnej kde ma vodic vacsiu pauzu tak je tam zima, ale cestou sa to vyhreje do teplucka.
no elektricky neviem, ked do nich nastupim, byva v nich vacsinou vacsia zima ako f trofloch, aj ked to moze byt aj tym, ze do trolejbusu naliezam zvycajne na konecnej, kam dojde pekne vykureny, kdezto do elektricky v meste, kde sa uz stihla cestou vyvetrat
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Argentos