Reakcia na: Jak44 #170119:
Výborné, že vynášaš súdy na základe "ak".Ako svojho času pravidelný cestujúci tisícikrát napíšem, že:
- pri TPD (zvlášť ráno) viac ľudí nastupovalo do L1 než do L3
- L3 mala zlom frekvencie už pri príchode na Šafko a plnila sa zas od Kamenného, kým L1 chodila plnšia až na Obchodnú a prestriedalo sa to prirodzene
- DP si pre okrajové časy zvolil prestupnú väzbu 1-95, nie 3-95, a zrejme to z prsta necucal.
Je hádam jasné, že ak má dnes človek buď mať o prestup navyše, alebo do oblastí Obchodnej/Kollárka/Nám. slobody pochodovať, voľky-nevoľky dnes zvolí autobus zvrchu, aj keď to znamená meškajúce spoje a plné cesty, kvôli ktorým predtým využíval L1. A v opačnom smere ani nie je ako na L3 prestúpiť, takže do Petržalky reálne nemá ako odviezť ľudí z hornej časti centra.
Lebo to nie je o tom, že "veď tam majú autobusy", keď mala električka tie autobusy nahrádzať resp. odľahčovať. Lebo realita je taká, že 83/84 sú vedené v MBCC a 93-jka na stanicu jazdí väčšinu času narvatá, takže vháňať tam ďalších ľudí akosi ide proti atraktivite verejnej dopravy.
Jak44
Toť nedávno sa nedali točiť vozy v centre. To stále platí.
Bývam po trase linky 3, je to pre mňa jediný spoj (nie, nechodím do Petržky, vystupujem v centre
Tvojimi argumentami by sme potom všetky linky mohli roztrhnúť v centre. Priecestie na Škultétyho či Ružinovská sú tiež dosť "vyhlásené" ako sa potom Karlovesčania dostanú do centra?
Z môjho pohľadu je linka 1 mimo špičky úplne zbytočná linka, ktorá iba žere vozy - ak zo stanice niekoho vezie, je to úspech. Omnoho radšej uvidím plne nízkopodlažnú 3, 4 alebo 9 ako 1, kde to využije maximálne vzduch.