Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vozidlo #1632 jazdí až s dvoma svietiacimi neónmi v interiréri a aj to len medzi druhými dverami a kĺbom🤪
Neplánuje si DPB zriadiť neziskovku kde by firmy darovali práve takéto spotrebné veci?
Reakcia na: kecho #169981:
4 minútový interval bol nonstop? Neviem ako ostatní ale ja cestujem aj mimo PD medzi 6-19h
Reakcia na: Mhr1 #169971:
Zase by to bolo kapacitne zbytočne prepálené s troma linkami do 23 hod. smer Karlovka , len aby sa jazdilo každých 7,5 min. po nábreží.. aj cez tunel v 7.5 min.
Teraz je to celkom ok no doriešiť treba prestupné uzly.
Na Legionárskej , kde je prestup na hrane von z mesta poriešiť kapacitný prístrešok a rozšíriť zastávku.
Blumentál tiež v smere von z mesta detto.

Združená zastávka pod Manderlou by sa tiež už konečne mohla realizovať. Načo sa vlastne čaká?
Neviete niekto, prečo trvá oprava 7129 už temer rok? A prečo je odstavená 7103? Tiež už 9 mesiacov nejazdí.
Reakcia na: patrik #169982:
Bože, to už aj tie najnovšie SOR-y musia lepiť CVR. Som si myslel, že s CVR sa už skončilo...
1860 má novú CVR Fresh Market.
Reakcia na: Kotlár #169977:
Pri int 4 je cakanie “cely dalsi interval” zanedbatelne, kedze to budu max tri minuty.
Reakcia na: N/A #169978:
Zrejme k staremu označníku plech. V prípade noveho označníka vitrina.
Za to regionalne zastavky roky rokuce su bez cestakov, ale aj bez označníkov.
Reakcia na: N/A #169978:
Nie, čo som zatiaľ videl vymieňa sa to za to isté.

Takej istej farby, zdalo sa mi že aj rovnakého formátu (možno mierne väčšie ako pôvodne na tých zastávkach boli ale skôr nie).
Reakcia na: yellowcaptcha #169976:
To sa staré plechové tabule znova vymieňajú za rovnaký typ alebo DPB nebodaj začal používať civilizované riešenie po vzore Záhumeníc a Chatam Sófer?
Reakcia na: Mhr1 #169971:
Problém jednolinkového variantu je cestovanie naprieč mestom, tj. Ružinov/Vajnorská-Petržalka a Rača-KV kedy sa pri veľmi šuchtavom vodičovi nestihol prestup a čakalo sa celý interval na ďalší spoj, čo sa práve väčšiou početnosťou spojov dá ľahko odbúrať.
Veľmi sa teším, že sa vymieňajú staré tabule na cestovné poriadky na zastávkach kde niesu vitríny za nové, ale to sa tie nové nemôžu montovať už s vylepenými cestovnými poriadkami?

Teraz v krátkom čase som videl už druhú zastávku úplne bez cestovných poriadkov.

Fakt nieje jednoduchšie a výhodnejšie aby sa nalepili predtým ako ich zoberú pracovníci namontovať do terénu? Miesto toho aby ich namontovali prázdne a potom po hodinách či dňoch prišiel nejaký ďalší pracovník vylepiť cestovné poriadky?

#najlepsievedenievhistorii #rozsahdopravnychinformaciinebolnikdytakobsirnyakojeteraz
Reakcia na: Viko #169972:
A dpč .. o jednu trasu domov menej ...
Reakcia na: Viko #169972:
Ale ba, fakt? Niekto kompetentný si po rokoch všimol ten havarijný stav? 🤔
Inak, dnes sa zavrel nadjazd pri depe na Tupého, ako sa zvláda špička na Sliačskej a Podkolibskej?
Reakcia na: Urbanway 2423 #169968:
Ja som to tu už pred časom písal. Interval 8, príp. 7-8 min., je dostatočný. Interval 15 min. už nie je "user-friendly". A toto býva aj častý argument proti 2-linkovému variantu, že 15 min. večer a cez víkend je málo. Súhlasím. Ale pozrime sa na to bližšie. V PD je večer 1 linka, a teda int. 15 min., len medzi nábrežím a Karlovou Vsou. To je nedostatok 2-linkového variantu. A samozrejme, neatraktívny interval cez víkend. Podobne, ako to píše Urbanway, som tu už pred časom uvádzal, že riešením je 2-linkový variant v PD a 1-linkový cez víkend. S rovnakými trasami v PD a cez víkend, aby cestujúci neboli zmätení. Čiže: v PD potiahnuť prevádzku e-6 aspoň do 22. hod., lepšie až temer do konca (do 23. h.).
Cez víkend by potom jazdili len e-1,3,4,9 s tým, že každý 2. spoj e-4 by išiel k ŽSTNM (lebo e-2 by nepremávala) a e-9 by trvalo jazdila cez Obchodnú a e-8 cez Špitálsku. Inak rovnaké linkové vedenie ako pred výlukami, t.j. do Petržalky by išli aj cez víkend obe linky: 1 i 3. Pre cestujúcich jednoduché, trasy stále rovnaké, len nejazdí všetko. A perspektívne - teda po postavení trasy cez Euroveu (a časom do Pod. Biskupíc, príp. po Tomášikovej) - aj tak 1-linkový variant nebude možný...
Reakcia na: Urbanway 2423 #169968:
Ak posilové linky tak skôr 5:30-20, večer je ponuka nedostatočná.
Reakcia na: Urbanway 2423 #169968:
Presne takto si to predstavujem aj ja. Možno som sa predtým trochu zle vyjadril.
Reakcia na: TomJ #169967:
Ja si viem úplne živo predstaviť, že nosná linka (1,3,4,9) by cez PD jazdila celodenne v napr. 7,5/5-minútovom intervale a medzi 06:00 a 19:00 by ju doplnila nejaká druhá linka s inou trasou tiež v 7,5/5-minútovom intervale. Nejakými ,,večernými" linkami (niečo ako 13 a 26 v Grazi, ktoré čiastočne nahrádzajú nosné linky) by som to zbytočne nekomplikoval.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.