Aky zmysel ma na segnerovej minutu cakat na odchod smer kutiky? A zdrziavat druhy voz iduci tym istym smerom ktory uz mal odist? To cakanie na segnerovej je bezne od zrusenia jurigovho...
Na Dolných Honoch pred zastávkou Komárovská v smere z mesta je strhnuté vedenie na asi 200-metrovom úseku, pod ním uviaznutá 203/51-6311. Do začiatku dennej premávky trolejbusov to hotové určite nebude, takže zrejme bude NAD od cintorína po Čiližskú.
On by ten 30 minútový takt mal podľa mňa zmysel celonočne a celotýždenne, pretože 30 minút je už interval, pri ktorom sa už dá hovoriť o akej-takej flexibilite a stávajú sa aj spontánne použieľné. To je pri hodinovom nemožné, tam ostáva buď len plánovať program s ich použitím vopred, alebo ísť autom či taxíkom...
Lenze ludia sa na tom Hodzku negeneruju zo vzduchu.
Problem je, ze pred piatou denne linky jazdia este velmi sporadicky a nahodne takze sa medzi nimi neda prestupovat. A medzi nocakmi sa prestupovat neda, lebo nejaky majster to vymyslel tak ze ta vyklopia v centre a potom odidu naprazdno (tieto polrozjazdy o 23:30, 0:00 a 4:30 su uplna uchylnost a zivy pozostatok myslenia "nocna doprava je pre vodicov").
Na piatu sa v proste BA nedostanes skoro nikam. Riesenie je jednoduche, pridat odchod 4:30 zo stanice, s tym ze po prichode na konecnu bude to vozidlo pokracovat na dennej sluzbe. Lebo to je dalsia blbost, ze v case kedy zacina najsilnejsi dopyt, DPB s pokojom jemu vlastnym posiela 20 vozidiel do vozovne oproti desiatkam vozov co prave idu von. Hlavne ze setrime jalove kilometre...
Polhodinový takt do 2:30 by v piatky a soboty zmysel mal, no pri súčasnom zmýšľaní DPB to určite nehrozí - platia presvedčenia "v noci sa necestuje" a "nemá kto robiť nočné" (ani jedno z toho nie je pravda, ale o tom som sa tu už nedávno zmienil), čiže pridať výkony do nočnej výpravy zo zásady nie. Maximálne keď sa koná nejaká akcia v meste.
Každých 20 minút je v súčasnej situácii naozaj zbytočný luxus, ale každých 30 minút - na začiatok aspoň v noci pred voľným dňom a aspoň, povedzme, do 2.30 - by použiteľnosť nočákov výrazne rozšírilo.
samozrejme tam kde nie sú dobré výjazdy by som to riešil nočákmi, ale oblasť Hodžka zoberiem, ide N93 a N95 o 4:32
83 ide z Hodžka 4:50 prvá, 84 4:58, 93 4:43, 202 3:56 (tam by som N72 výhľadovo ukončil 3:30 z centra tak ako je dnes), 212 4:51(smer Prievoz) a 5:04(studienka), 207 5:08(smer Zimný štadión) a 4:48(studienka)
Zo zochovej musíme brať ešte 80, 94 a zväzok 31/39
80 ide smer Petržalka o 4:32, 39 smer CSU 4:32, opačný smer 4:59 a 94 o 4:50 smer Petržalka
Nočáky majú celkom dobré pokrytie oblastí až na pár výnimiek, s tým že by šli do 4 rána vedeli by sa dané spoje prirodzenejšie napojiť na nejakú trasu príklad:
nočák N31 príde na CSU o 4:10, do mesta by šiel 4:25 ako riadna 39, resp by mohli ísť tieto nočáky do vozovne pri niektorých linkách (N31:>39Trnávka, N34->83Petržalka), odpadli by niektoré jalové výjazdy
a chytať za slovíčka? :d really
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
S499.1023