Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #168788:
Podla VZT obnovene od 14:31. Teraz je zas prestoj pri NBS.
Elektricky nejazdia v dubravke momentalne
Reakcia na: Max #168786:
Už obnovene
Reakcia na: Max #168784:
Hasiči tam demontujú zrejme vetrom poškodenú smerovú tabuľu nad vozovkou.
(videné symbolicky - koniec smeru)
Reakcia na: TeBeCe #168783:
Zase chrono vyborna, co ine ?!
DPB hlási odklon autobusov z Panónskej cez Rusovskú cestu a Einsteinovu smer centrum, neobsluhovaná zastávka dvory.
Aky zmysel ma na segnerovej minutu cakat na odchod smer kutiky? A zdrziavat druhy voz iduci tym istym smerom ktory uz mal odist? To cakanie na segnerovej je bezne od zrusenia jurigovho...
Reakcia na: S499.1023 #168780:
Asi nocak, co bol predtym 203.
Reakcia na: SuchSoft #168756:
Máš bod. Je to prekrúcanie, ale máš pravdu 🙂 Ale snáď si pochopil pri jazden na SVK e nejak často o dobrej ceste sa nedá rozprávať.
Reakcia na: Jadran #168778:
Možno som už nejako úplne mimo, ale čo robila 203 na Untere Jägde? To je najaký služobák?
vraj nepremavaju elektricky od Vinohradov smer mesto...
Na Dolných Honoch pred zastávkou Komárovská v smere z mesta je strhnuté vedenie na asi 200-metrovom úseku, pod ním uviaznutá 203/51-6311. Do začiatku dennej premávky trolejbusov to hotové určite nebude, takže zrejme bude NAD od cintorína po Čiližskú.
Reakcia na: Jadran #168774:
On by ten 30 minútový takt mal podľa mňa zmysel celonočne a celotýždenne, pretože 30 minút je už interval, pri ktorom sa už dá hovoriť o akej-takej flexibilite a stávajú sa aj spontánne použieľné. To je pri hodinovom nemožné, tam ostáva buď len plánovať program s ich použitím vopred, alebo ísť autom či taxíkom...
Reakcia na: Ma178rek #168770:
Lenze ludia sa na tom Hodzku negeneruju zo vzduchu.

Problem je, ze pred piatou denne linky jazdia este velmi sporadicky a nahodne takze sa medzi nimi neda prestupovat. A medzi nocakmi sa prestupovat neda, lebo nejaky majster to vymyslel tak ze ta vyklopia v centre a potom odidu naprazdno (tieto polrozjazdy o 23:30, 0:00 a 4:30 su uplna uchylnost a zivy pozostatok myslenia "nocna doprava je pre vodicov").

Na piatu sa v proste BA nedostanes skoro nikam. Riesenie je jednoduche, pridat odchod 4:30 zo stanice, s tym ze po prichode na konecnu bude to vozidlo pokracovat na dennej sluzbe. Lebo to je dalsia blbost, ze v case kedy zacina najsilnejsi dopyt, DPB s pokojom jemu vlastnym posiela 20 vozidiel do vozovne oproti desiatkam vozov co prave idu von. Hlavne ze setrime jalove kilometre...
Reakcia na: Ma178rek #168768:
To je pekne ze vacsina vyjazdov je na trase. Len si treba pozriet kde su vozovne a potom asi uvidis v com je problem 😉
Reakcia na: ceres #168773:
Polhodinový takt do 2:30 by v piatky a soboty zmysel mal, no pri súčasnom zmýšľaní DPB to určite nehrozí - platia presvedčenia "v noci sa necestuje" a "nemá kto robiť nočné" (ani jedno z toho nie je pravda, ale o tom som sa tu už nedávno zmienil), čiže pridať výkony do nočnej výpravy zo zásady nie. Maximálne keď sa koná nejaká akcia v meste.
Reakcia na: Jadran #168769:
Každých 20 minút je v súčasnej situácii naozaj zbytočný luxus, ale každých 30 minút - na začiatok aspoň v noci pred voľným dňom a aspoň, povedzme, do 2.30 - by použiteľnosť nočákov výrazne rozšírilo.
Existuje ešte ten zápis výjazdov dispečingu? Pred pár rokmi zverejňovali všetko na webe DPB.
Reakcia na: Jadran #168769:
najväčší problém vidím v električkách bohužiaľ neexistencia vozovne v západnej časti dosť komplikuje situáciu
Reakcia na: Jadran #168769:
samozrejme tam kde nie sú dobré výjazdy by som to riešil nočákmi, ale oblasť Hodžka zoberiem, ide N93 a N95 o 4:32
83 ide z Hodžka 4:50 prvá, 84 4:58, 93 4:43, 202 3:56 (tam by som N72 výhľadovo ukončil 3:30 z centra tak ako je dnes), 212 4:51(smer Prievoz) a 5:04(studienka), 207 5:08(smer Zimný štadión) a 4:48(studienka)
Zo zochovej musíme brať ešte 80, 94 a zväzok 31/39
80 ide smer Petržalka o 4:32, 39 smer CSU 4:32, opačný smer 4:59 a 94 o 4:50 smer Petržalka

Nočáky majú celkom dobré pokrytie oblastí až na pár výnimiek, s tým že by šli do 4 rána vedeli by sa dané spoje prirodzenejšie napojiť na nejakú trasu príklad:
nočák N31 príde na CSU o 4:10, do mesta by šiel 4:25 ako riadna 39, resp by mohli ísť tieto nočáky do vozovne pri niektorých linkách (N31:>39Trnávka, N34->83Petržalka), odpadli by niektoré jalové výjazdy

a chytať za slovíčka? :d really

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.