Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #167245:
A ake cislo by mala dostat? 22? 😂
Reakcia na: JamaVOku #167227:
S napatim cakam kedy pride prvy sotous so zurivou poziadavkou na jej precislovanie, aby sedela do "systemu" 😁
Reakcia na: MatejBA #167243:
Tazko povedat, ci budu kazive. 5-rocne vysledky prevadzky baterkoidov este nema ziaden DP. No Baterkoid je jednoduchsie technicke riesenie, ako tbus s naftovym agregatom so starterom, motormi atd., takze verim tomu ,ze to bude spolahlive aj po 5.roku.
Reakcia na: Petto #167239:
Trolejbusy tusim mali 5 a elektricky 8, ale neber ma za slovo.

A ono ak baterky zaberu menej miesta/vahy a budu menej kazive, tak by to fakt stalo za zvazenie aj v kontexte emisii a (relativnemu) setreniu prirody 🙂 (je to balkan? je. Je to lepsie ako keby boli stale pokazene? ...)
Reakcia na: Durkø4941 #167240:
10 startov? Čo kolo to štart, nie? (ak nie dva, pri dlhšej prestávke to niekedy vypínajú aj pri novom SND. )
Reakcia na: Durkø4941 #167240:
12m*
Reakcia na: JamaVOku #167230:
Nuz to je tak ked mas v 12 troflaku 3litrovy motor ktory taha na neskutocne velke otacky a ma aj 10 startov za den
Reakcia na: 810zssk #167237:
Ano, viazanost to som mal na mysli. Mozno niekto doplni . VIazanost bola 8 rokov len neviem ci 30T alebo 30Tr. 😃
Reakcia na: trolejbus6207 #167234:
Baterkoidy su lahsie ako vozidla s APU. Cize ak by si vyhadzal agregat nakomplet a dal tam len baterku tak to bude lahsie.

banskobystricky baterkoid 12ton
https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/738/Skoda-30-Tr-SOR

nase degeše 12,7
https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/738/Skoda-30-Tr-SOR

Reakcia na: Petto #167235:
Preco by to nemyslel vazne? Tie projekty maju urcitu viazanost, ale nie je vecna. Neviem ako je to presne v tomto pripade, ale ak by islo o beznych 5 rokov, tak degese by boli dostupne na kuchanie buduci rok.

Ci je to technicky realizovatelne je druha vec..
Reakcia na: trolejbus6207 #167234:
ťažší voz...
Reakcia na: MatejBA #167233:
Kuchat vozy z EU fondov ?To si nemyslel dufam vazne.
Reakcia na: MatejBA #167233:
Obávam sa, že to také jednoduché nebude, keď si odmyslím finančnú otázku, ktovie, čo by všetko bolo treba prerobiť a ako by to zvládla vozová skriňa, už teraz je to o dve tony ťaží voz ako štandardná 30Tr-ka...
Reakcia na: trolejbus6207 #167232:
A to uz by nemohli zo 6 ci 7 degesov vykuchat to APU a dat tam baterky? Na ten kusok to predsa staci a na stanici sa to nabije nie?
Reakcia na: JamaVOku #167230:
Od začiatku predĺženej 210-ky bolo jasné, že dlhodobé nasadenie degeše nevydržia, ten APU nie je na to dimenzovaný, len v DPB si to museli vyskúšať "na vlastnej koži", ako keby to už nezažili s 25Tr-kami 🙄
Reakcia na: JamaVOku #167230:
Takze situacia ako volakedy L33 a nezatrolejovana Riviera ?
Reakcia na: trolejbus6207 #167229:
Degese sa rozpadaju
Reakcia na: JamaVOku #167227:
❓ ❓ ❓

dôvod?
Reakcia na: Petto #167226:
Nie je to uvedené v popisoch, ale ak sa dobre pamätám, tak by ich mali mať
Reakcia na: trolejbus6207 #167225:
Od dnes je 210 autobusova na stalo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.