Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nerozumiem neschopnosti organizátorov - a teda aj DP - pri výlukových linkách e-X1 a e-X9. Prečo nemôže e-X1 jazdiť po správnej koľaji a na Jesenského sa otočiť zacúvaním zo Štúrovej do Jesenského a potom sa vrátiť pravým odbočením späť na Štúrovu a do Petržalky po správnej koľaji? Tie isté dve súpravy by tak dali polovičný interval. A to státie na konečných bolo naozaj zbytočne dlhé.

A pri existencii obojsmerných električiek by sa hodila ľavá spojka na Jesenského v takej polohe, aby sa celá súprava (dlhý voz) schovala do Jesenského za križovatku so Štúrovou, aby netrčala do križovatky, keď by šofér prehadzoval výhybku do protismeru. Keďže tu pravidelne nič nejazdí, nebol by vôbec problém prejsť do protismeru a prípadne až do občasnej zastávky SND v smere do centra. Tu by sa mohli vracať na správnu koľaj aj prípadné jednosmerné vozy, ktoré by sa pri upchatej Jesenského museli vypraviť do Petržalky (aby nebránili ceste do Petržalky e-1,3). Dnes by sa takýto voz mohol dostať na správnu koľaj až vo vozovni, keďže neexistuje už ani spojka na Hlavnej stanici.

Paralelná jazda na e-X9 bola tiež zbytočná. Vozy mohli jazdiť proti sebe, každý po svojej koľaji a vždy aj s cestujúcimi. Stačil by len pokyn pre vodičov, že pri jazde po nesprávnej koľaji nesmú vojsť do zastávky, v ktorej už zastavil voz idúci v protismere (kvôli bezpečnosti cestujúcich, takto to funguje na železnici už bezmála 200 rokov). Dvere by aj pri jazde v protismere otvárali na pravej strane v smere jazdy, takže cestujúci stojaci na vzdialenejšom nástupišti by prešli po voľnej koľaji k otvoreným dverám. Pri dodržaní vyššie uvedeného pokynu by to bolo bezpečné .
#163502 Max: išlo o nevoľnosť cestujúcej
#163511 Viko: dopravná nehoda s chodcom
V centre ba reduta stoji stary bus skoda zelenobiely veteran
Čo sa stalo #1868, že stojí na blikačkach na Sokolskej za prítomnosti dispečingu a polície?
Výjazd z podjazdu na Hožovom - 2 dispečerské autá, polícia a SOR v strede cesty.
Reakcia na: Ričard #163499:
Máš zjavne inú predstavu o význame pojmu "nudiť sa" ako väčšina tu diskutujúcich ...
Včera som videl na D2 dva biele kĺbové MAN Lion's City idúce od ČR smerom na Maďarsko. Neviete, do ktorého mesta smerovali?
Reakcia na: Ričard #163499:
No tak si za to nesadaj. Nikto ta nenuti.
2223 pravdepodobne škodová udalosť na Trnavskom mýte
Doplním do výpravy: 87/6 - 4008.
Reakcia na: Max #163502:
Obnovené. So zdržaním.
Na zastávke Riazanská zrejme električka VS. Chodec, prestoj ED smer centrum.
Reakcia na: Ričard #163500:
Čo je na tom smiešneho?
Reakcia na: david1 #163498:
Toto je dobré vysvetlenie 🙂
Reakcia na: Coyoti #163497:
Keby som si tam mal sadnúť ja, tak by som sa unudil k smrti.
Reakcia na: Ričard #163493:
To nie sú pauzy, ale výdrž na vyrovnanie prípadných meškaní státim v zápche, ktorých ma na trase viac ako dosť.
Na linkách , kde na jednom konci absentuje jedna "pauza" je vidieť ich pravidelná nepravideľnosť a vytvárenie vláčikov čiže 2-3 spoje idúce za sebou. napr. L50,68,98 .
Reakcia na: Ričard #163493:
Vodič nie je stroj ani otrok zo zemí 3.krajin.Ak by si sa posadil za ten volant ty!!!Potom by sme mohli skúsiť 5-6 minútové pauzy.
Reakcia na: Ričard #163493:
Hlavne pri tom zefektívňovaní treba hľadieť aj na to, že Bratislava stále nemá autonómne autobusy a ako vodiči stále jazdia ľudia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.