Reakcia na: Infinity #163238:
Pretoze, ako bolo povedane na zaciatku celej tejto debaty, dopravca ma zakonnu povinnost uzavriet zmluvu o preprave s tym kto je na zastavke v case odchodu, co sa tazko naplna ak dvere zavries skor ako nastane cas odchodu
Ale bez ohladu na to - odchod znamena to co si pod nim prislusny dopravca definuje vo svojich predpisoch. Aky ma zmysel uvadzat na cestovnom poriadku iny udaj ako cas do ktoreho je mozne nastupovat? To je ako tie obchody co na dvere lepia pracovnu dobu personalu namiesto otvaracich hodin a potom sa stazuju ze im tam chodia zakaznici vtedy ked maju napisane ze maju otvorene.
V konecnom dosledku tu par sekundovu odchylku nepovazujem za problem a ked vodic da zatvarat dvere v 56. sekunde a odide v 00. sekunde, tak mi to zily netrha. Ale ked uz sa o tom chceme bavit, tak moj pohlad na vec je takyto.
Ámos
Ak si dobre pamatam, v Prahe byvaju, alebo boli dni, kedy vodici nemusia jazdit podla grafikonu. Teda musia dodrzať odchod z konečných. Najvacsie extremy na oboch stranach +/- sa skrtaju.
Cize ak ti 90 spojov za den zvladne medzizastavkovu vzdialenost za povedzme 50 sekund, tak jedno nakladanie vozickara, ktore trasu predlzi na 150 sekund, ti so statistikou nezamava.