Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ma178rek #162454:
Ako moze na Halovej prestupit z 93 na 83?
Reakcia na: aida50 #162450:
6 minut ? ? Fakt ste museli cakat 6 minut? 84 asi nesla ziadna.

Neviem preco by mal vodic porusovat dopravne predpisy a stat vozidlom v krizovatke, z dovodu, ze vy sa rozhodnete prestupovat na tej najblbsej zastavke na prestup.
Nejaký problém v meste? Smerom k Avionu momentálne mešká okolo 20 minút 96 (chápem), ale tiež 61 a 63.
Reakcia na: aida50 #162450:
mohli ste skúsiť na Hodžku prestúpiť 😃 😃 alebo Zochovej, Auparku alebo Hálovej 🙂 stačilo si vybrať
Reakcia na: aida50 #162450:
Na zastávke SAV už druhé vozidlo nezastavuje celou dĺžkou pri hrane nástupišťa, teda je na vodičovi, či otvorí dvere, alebo nie. 6 minút čakať nie je nič hrozné, na zastávke SAV je navyše prístrešok.
#7132 od víkendu bez reklamy.
Chcem sa "podakovat" vodicovi 93 , BL505JH,smerom na Zel. stanicu rano ,ze nam hned zrana zdvihol tlak.Bolo nas asi 8 ,co sme chceli prestupit. Na zastavke SAV,zastal pred zastavkou a pockal kym odide 83. Bezne tam stavaju 2 autobusy za sebou, aby mohli ludia prestupit. On sa rozhodol, ze mame cas a pockame na dalsi spoj ,ktory isiel o viac ako 6 minut neskor. Miesta pre 2 autobusy tam bolo dost.
7529 na L3
Kryt podvozku vpredu vpravo odpadava. Vie to tu niekto skontrolovat?
Reakcia na: martinah #162444:
V Slnečniciach asi poslúchali 😃 ja som včera vystupoval na Hodžovom námestí z 212 a skoro som sa tam natiahol. Zastávka očistená systémom, že presne popri obrubníku sa tiahla asi 5-10 cm vysoká a 20-30 cm široká kopa zľadovateľého snehu, čiže človek vystupujúci z T-busu vykročil presne na ňu. O zastávke Radničné námestie radšej pomlčím, lebo tam to bolo úplne zúfalé. A potom sa čudujeme, že ľudia nechcú prejsť z áut do MHD. Môžeme mať sebe modernejšie vozidlá, keď ostatné služby okolo toho úplne absentujú.
Reakcia na: forester #162443:
ale hej, aj vtedy behal bus "udrzba zastavok", stala som zrovna na zast, ked zastali, odrhnuli sneh a posypali poriadne solou, dokonca v takom zapadakove ako slnecnice ?
Nevídané neslíchané, tie kilá soli na zástavkách.Je +6 a dnes v podvečer sú všetky zástavky naozaj zasypané soľou systémom “hoď lopatou” .Je paradox že pred dvoma dňami keď sa naozaj kĺzalo a išlo o život sa okrem zhrnutia neudialo nič.Pripadá mi to ako za socíku, len aby sa splnil pĺan v odbere soli.
Reakcia na: Andy #162441:
nahodou, ja som tiez chcela vediet, preco prave tbus je menej atraktivny, a neuvazujem o zmene ?
Reakcia na: S499.1023 #162440:
Ale tak mal som chuť na odpoveď... ?
Reakcia na: Andy #162438:
Daj si vyhľadať všetky Raryho príspevky a pochopíš, že odpovedať nemá zmysel.
2010 počítala ráno pravdepodobne cestujúcich na L58.
Reakcia na: Rary #162435:
Nie som vodič, ale z rozprávania viem, že je to o chlp náročnejšie, pretože musíš dávať pozor na zberače, aby nespadli, resp. aby nepoškodili vedenie. Na výhybkách a kríženiach sú výrazné rýchlostné obmedzenia, takže treba často brzdiť, a dodržiavať max. rýchlosť v určitých miestach, a v prípade že sa poškodí vedenie kvôli vyššej rýchlosti, tak je možný postih. Potom v miestach, kde sa spájajú napájacie úseky, musíš dávať pozor, aby si nemal stlačený pedál jazdy, lebo to poriadne trhne trolejbusom a nie je to príjemné. Keď spadnú zberače, tak musíš aj v zime v -10 stupňoch vyjsť von na cestu do premávky a napraviť ich a podobne, niekde v strede Trnavského mýta nič príjemné, skrátka je to otravnejšia práca než vodič autobusu, ale veľa vodičov to napriektomu baví viac. Ja osobne by som si tiež vybral asi trolejbus, lebo je to zaujímavejšie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.