1. Kým linka 28 bola vypravovaná z Trnávky a z Petržalky a doterajšia linka 29 celá z Juráku, teraz je celá predĺžená linka 29 vyravovaná z Trnávky.
2. Na linke 30 sú kapacitnejšie vozidlá ako doteraz.
3. Tento týždeň prebieha počítanie cestujúcich na linkách 68 a 88? Včera a dnes sú tam len vozidlá s týmto systémom. Dokonca na 68 aj vozy z Trnávky. Prečo je to na linke 68? Tam sú najkacitnejšie vozidlá a v čase špičiek jazdí každých 6 minút. Uvažuje DP o menších vozidlách na tejto linke alebo naopak ešte o hustejšom intervale?
4. Od dnes je zmena na linke 74? Včera tam boli len kĺbové vozidlá, dnes je pri kĺbových vozidlách písané: zvýšená kapacita.
Ráno sa nepodarilo zaktualizovať dáta. Skoro nič zo zmenených liniek nemalo nahraté v palubáku služby. (20, 21, 29, 87). A keďže nové palubáky na rozdiel od starých neumožňujú funkciu spoj/smer (teda že listuje zastávky po celej trase linky aj bez zadanej služby), tak na všetkých týchto linkách vodiči iba nahodili kód cieľa a išli podľa papierového CP z konečnej (a pri meškaniach okolo 40-50 min., čo dnes 21 má, ani ten papier neplatí ? ).
Je možné, že niektorí vodiči mali počas jazdy nahodené staré dáta (aby to hlásilo..)
1639 sa na virtuálke zobrazuje ako 2643? Alebo kde je pes zakopaný? Doobeda bola 2643 vo výprave na 75/8, neskôr ju zmazali, resp. prepísali na 1639. Teraz tam svieti opäť 2643. ?
K tomuto kroku pristupili po staznostiach obyvatelov, ze nic nerobia iba papucuju. Pricom to je najvypuklejsi a najviditelnejsi problem v uliciach centra a sirsieho centra. Po rokoch represii kedy to zacalo uz pomaly fungovat, dnes zase vyzera ako v 90tych rokoch.
Podla mna plati pravidlo:
Cim viac novych autobusov zaradis, tym menej nahradnych dielov na zanovne vozidla objednas.
To vychadza predsa z pouciek ekonomov.. pri obnove vozidloveho parku by sa mali navysit odpisy, ale zaroven znizit naklady na nahradne diely.
A tak nesmrtelne B741 zachranuju vypravu, tie netvoria ani odpisy, ani naklady na opravu:) Vzdy lepsie, ako keby vyrazili do boja kinderka..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Author
Cim viac novych autobusov zaradis, tym menej nahradnych dielov na zanovne vozidla objednas.
To vychadza predsa z pouciek ekonomov.. pri obnove vozidloveho parku by sa mali navysit odpisy, ale zaroven znizit naklady na nahradne diely.
A tak nesmrtelne B741 zachranuju vypravu, tie netvoria ani odpisy, ani naklady na opravu:) Vzdy lepsie, ako keby vyrazili do boja kinderka..