Reakcia na: Rubber38 #160569:
Praha je mesto paradoxov. Na jednej strane jazdia 55-ročné vozy T3R.P (napr. 8359 je ex 6124 z roku 1962, reko 2008), ale už rok predtým, kedy bola 6124 rekonštruovaná (2007) sa vyradili T3SUCS 7204 a 7219 z roku 1987, teda ako 20-ročné (oficiálne rekonštrukcia s použitím novej skrine VarCB3). V roku 2008 sa vyradili (de facto, oficiálne reko) vtedy len 18 ročné T3SUCS 7264, 7274 a 7281. Úplné zverstvo. No a rovnaké zverstvo je aj reko-reko - čiže likvidácia - vozov s novou skriňou - teda de facto nových - vyrobených v rokoch 2003-2007. Prvým je 8156 z roku 2004, ktorý bol troška poškodený pri havárii, čo sa využilo ako zámienka k "rekonštrukcii" s nízkopodlažnou skriňou. Druhým vozom, tiež mierne poškodeným, bude 8220 (reko 2001) ex 6519 (z r. 1966). Toto už má logiku, rekonštrukcia je po 15 rokoch amortizovaná, pôvodný skelet je 51-ročný, tu by som to chápal. Ale ak sa rozhodnú pre rekonštruovanie práve tých nových, je to kravina na n-tú. Ale svoje asi hrá i to že nový skelet (ako naše 7703,04,06,17,18) je kompatibilnejší s nízkopodlažným VarCB3 ako skelet klasickej T3, ktorý tam má miesto po zrýchľovači, kdežto nové skelety majú úplne inú konštrukciu. Takže sa asi využije viac náhradných dielov. Ale celkovo vzato, ja by som určite dával nové skelety na tie 40-55 ročné, než na 10-14 ročné!
S499.1023