Ak sa to stalo len na jednej zastavke, pokazenie nie su, to vodic dal prikaz na zatvorenie dveri. Pravdepodobne by sa ani neotvorili, ak by boli pokazene, vodic je povinny ich vypnut aby bola umoznena jazda bez blokovania jazdy.
Čo som si všimol na škodovkách, tak keď počas otvárania dverí vodič dá povel na zatvorenie, vtedy ostanú v tej polohe ako sú a po výstrahe sa zatvoria .. Možno to bol tento prípad
Vo VW neviem, ale u nás áno, ak sa to opakuje. Od júna už 5x, z toho som mal v júli 3 týždne dovolenky. Od zajtra to vyzerá na nula jázd mesačne kvôli spoľahlivosti prepravcu.
Je mozne, aby 7428 mala pokazene druhe dvere? ? Co som videl, tak sa otvorili maximalne tak na 50% (ako keby sa pocas otvarania zasekli a nechceli ist dalej). Potom sa vsak normalne zavreli a elektricka odfrcala ?
Vriaca vďaka DPB za nevypravenie 20tky s neodchodom 8:33 z Pri kríži smer DNV ? ? ?
Meškanie do práce 23 minút, z platu dole 30 EUR, od zajtra jazdím autom.
Áno, dôvodom bola dopravná nehoda (bez účasti vozidiel DPB) na Americkom námestí. Odklonom premávali aj trofle na 207 a 208 cez Ul. 29.8. Zdržanie cca 14:10 až 15:20. Na mieste činu uviazol 207/3-6859, ktorý počas trvania výluky (odklonu) nepremával.
Väčšina ľudí, ktorá vystúpi z vlaku a príde k zastávke, nastúpi do prvého, čo príde. Pretože aj tak všetko ide na Račko, kde veľká časť električky vystúpi a prestupuje na iné smery. Takže vytvorenie separátnej linky pre akúsi severnú a južnú časť radiály je podľa mňa neopodstatnená a finančne nákladná šotoušovina.
Čo sa týka L7 a súprav, tak tých je samozrejme dostatok. Zase však platí, že čo si mesto objedná, to bude podnik jazdiť. Ak nebude mesto objednávať K2S na linky, kde to objektívne v čase špičky nepostačuje, tak sa nebudú vypravovať. Ad marginem, prišlo 60 nových električiek, ale vyradilo/odstavilo sa len 45 súprav.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
S499.1023