Buď majú vodiči v palubakoch odlišné čísla, alebo len nemajú problém odísť z konečnej o dve minúty skôr (31 s odchodom 14,14 z Trnavského mýta odchádza o 14,14 už z toho druhého mýta. Z trnavského odišiel de facto už 14,11, no ešte počkal pár sekúnd do 14,12. Zrejme je to v pohode (nie, 78 za ním nestála)
Prejazd električiek na Šafku riadia dispečeri s policajtmi pre zle nastavené svetlá, ktoré nepúšťajú električky. To bude asi tá preferencia na križovatkách.
Vzhľadom k tomu, ktoré vozidlo sa v čase "styku" nachádzalo vo svojom BUS-pruhu, a ktoré v protismere, si nemyslím, že to Andy myslel takto (yes, I´m not so funny at parties)
DN na Svätoplukovej smer ASMN linka 70 voz 1828, za nim trolejbus 202 al 208, vedľa SOR Slovak Regio a ďalší tbus v križovatke vypúšťal ľudí von, do toho sa ešte zamotala z boku 50, ktorá nemala kde zastaviť.....Pracovný voz č. 42 Liaz Karosa (vrchári) okolo 8 smer 29. augusta od Karadžičovej a v 208 z Šulekovej smer CV nejaké nové tváre medzi revízormi, hneď aj kasírovali niekoho vystúpili na Nivách. Pokiaľ by niekto videl tú pracovnú 42 cez deň kde bude poprosím o info.....ale nie systémom "viem ale nechávam si pre seba"......
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami