Pred 8 zdržanie Palisády smer Kollárko, úsek Palisády - Kollárko sa išiel aj 15 min, aj viac, totálne upchaté autami, na Kollárku sa odstraňovali nejaké pozostatky DN IAD (?). Tbus mal problém sa vôbec zaradiť už pri zjazde z Šulekovej na Koziu.....
A čo je teda na prepínaní T6 také bárs komplikované? Žiadnu električku som nikdy neriadil, ale oproti T3 je tam navyše hádam tak automatické spriahadlo, nie?
Ale T3 a T6 je dost velky rozdiel..na t3 ked si stal pod sekciou stacilo dat dole zberac alebo neviem presny nazov nudzova jazda alebo pomohlo prejazd mycim strojem tlacitko
Síce som za panelom odjazdil len 10 rokov, z väčšej časti na T3 a T3M a na T6 mám len kurz a odjazdené asi tri služby ale fachmanom z Cífera, ktorí na tom jazdili pravidelne a mali to pridelené, som musel pri prepínaní radiť pravidelne.
Na Dlhych Dieloch je pri zast. Hany Melickovej poskodene trol. vedenie, 33 jazdi na agregat v celej trase.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.