Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Menila sa vyprava na 21, ked su tam vozy z Petrzalky a Juraku ?
Reakcia na: TeBeCe #157507:
Myslíš tú akože slovenskú políciu čo má heslo "pomáhať a chrániť" ......tak to jedine naozaj až v krajnom ohrození na živote, inak s nimi nič ako občan a ani ako nikto iný mať vôbec nechcem......
Reakcia na: volod #157506:
A pritom stacilo kontaktovat 158...
VÝZVA PRE VODIČOV A CESTUJÚCICH NA OBOZRETNOSŤ:
Dnes v bratislavskej MHD v linke 203 s odchodom z Búdkovej o cca. 18:38 smer Koliba nastúpila na Hodžovom nám. zlodejka. Ide o ženu drobnej postavy nízkeho vzrastu (výšky asi 150 - 160 cm) s dlhými tmavými vlasmi a výraznými slnečnými okuliarmi. Daná osoba je tmavšej pleti (rómka), má oblečený béžový kabát alebo bundu a tmavé nohavice. Cez plece má prehodenú stredne veľkú tašku na ramienku obdĺžnikového tvaru (vyzerá tak trochu ako taška na notbuk) cez ktorú má prehodený kus odevu. Táto "výstroj" slúži na kamufláž, kedže si prisadne alebo si položí tieto svoje veci na sedadlo tak aby nebolo nič vidno (prikryje si nimi cestujúceho batožinu či kabelku) a začne jednou voľnou rukou "pracovať", tvári sa že niečo hľadá. Daná "výbava" jej slúži na krytie svojej "činnosti". Výzorom pôsobí ako turistka (na prvý pohľad niekde z Južnej Ameriky alebo Španielska), vie pár slov po anglicky čo dokonale vie využiť a oklamať tak okolie ale ja som ju hneď odhalil. Všetko som dnes dobre videl viem o čom píšem. Treba si dávať na ňu pozor, je dosť "prechcaná" na prvý pohľad jej nie je dôvod venovať nijak zvlášť pozornosť...... Myslím, že pracuje sama, nakoľko po vystúpení z MHD nebola nikým doprevádzaná a chcela ďalej "pracovať" v električke č. 2 od Žilinskej smerom na Blumentál, ale veľmi rýchlo zistila, že nemá čo komu ukradnúť, bolo tam len minimum cestujúcich, kde by bola nápadná, tak okamžite po nastúpení aj vystúpila na tej istej zastávke. Dá sa predpokladať, že bude svoje šťastie skúšať aj naďalej, tak pozor. Samozrejme pri nástupe do vozidla platný cestovný lístok bude pre ňu asi neznámy pojem.....V danom trolejbuse je vzadu aj v predu určite aj kamera, takže musela byť nasnímaná. Danú skutočnosť okamžite postupujem aj oficiálne cez stránky DP Ba ďalej.
Pred asi 15 min. na križovatke Vazovova - Blumentál prebiehalo navarovanie koľajníc na výhybke smerom dole na Krížnu.
Reakcia na: Solider #157502:
Áno, všetci majú vodičák D, potom preukaz oprávňujúci na vedenie tbusov v DPB a potom školenie na 30/31Tr a niektorí (väčšina?) má aj školenie na 30TrDG ☺ Ale stále to nie sú všetci...
Reakcia na: S499.1023 #157495:
Áno, aj v našom zákone sa to uvádza, keďže náš zákon o cestnej premávke systematicky vychádza z českého zákona o silničním provozu.
Reakcia na: 6608 #157483:
Takže na 210 treba osobitné papiere? Nemajú všetci náhodou rovnaký VP skupiny D, rovnaký vodičský preukaz na vedenie trolejbusov a absolvované školenia na 30/31 Tr?
Reakcia na: S499.1023 #157500:
Ale má pravdu v tom, že mimo špičky je v podstate jedno, či sa autobus zaradí do priebežného pruhu ešte pred napojením z Kramárov alebo až za ním... a na zbiehavej výhybke je 30.
Reakcia na: Rubber38 #157496:
Naozaj sa tam autobusy rútia tak nahusto za sebou, že neostane miesto pre trolejbus? Na nebrzdiacich autíčkarov by som nebral ohľad, len to tam treba správne a zrozumiteľne vyznačiť a potom ich pár zostreliť. Ak by sa nepoučili, dá sa tam aj stopka dať. To vychádzanie bez rozhliadnutia je rutina z čias, keď tam buspruh nebol a z podjazdu sa vychádzalo do vlastného pruhu.
na 32/6 poobede uz aj 1218
na 33/4 znovuozivena 6702
Reakcia na: S499.1023 #157494:
No hej, preto treba zvysovat objem tras kde je MHD segregovana, ci uz formou BUS pruhu, alebo oddelenej trate. Len to sa u nas nedeje.

Napr. v takom Brne nemam motivaciu chodit autom. Som tam zhruba dva krat do tyzdna, v 95% po prichode zaparkujem auto a pouzivam po meste MHD, lebo je to rychla, spolahliva a relativne pohodlna moznost. V BA naopak MHD pouzijem akurat tak na cestu do centra, ci na pivo, lebo inokedy mi oproti autu nic neponuka. Rozhodne teda nie som ortodoxny autickar - ale v bratislavskych podmienkach nemam preco volit MHD.
Reakcia na: S499.1023 #157495:
Nezáleží veľmi, či sa v tom mieste bus zhora rúti 70, alebo 50, trolejbus by ho spomalil tak, či tak, tou výhybkou sa reálne jazdí väčšinou do 30. Navyše, niektorí IADisti sa tam (v smere zo Stromovej) zaraďujú bez rozhliadnutia, resp. bez brzdenia, takže preventívne s busom vopred "uhnúť" z BUSpruhu do normálneho je mnohokrát i bezpečnejšie
Reakcia na: Petto #157493:
Nechce sa mi teraz študovať slovenský zákon ale v českom je, že ak je k dispozícii buspruh, vodič busu ho MUSÍ použiť.
S tým vychádzajúcim trolejbusom od Kramárov som to nepochopil - to ako ich nemá spomaliť tak, že nepôjdu buspruhom? Tam končí tesne pred zjaznou výhybkou 70, takže tam majú ísť 50 a nie sa rútiť.
Reakcia na: 810zssk #157488:
Auto je na veľkej časti trás (t.j. mimo segregovanú dopravu) rýchlejšia voľba kdekoľvek na svete. Tak to proste je a bude, auto nezastavuje každých 500 m na zastávke, fyzika nepustí.
Reakcia na: zavinacsk #157489:
Jednak aj tie BUS pruhy su castokrat rozbite,tak ked je volny IAD pruh,tak preco by tade nesiel sofer. A ak ratas od Hrobonovej smer Sokolska tak tam vychadzajuci trolejbus na vyhybke podla mna dost obmedzi spomalenim rutiace sa 21,83,84 dolu kopcom a tych tbusov z Kramarov v spicke je dost (priemerne kazde 2,5minuty tusim )
Ja chodim teraz dennodenne SlovakLines Stupava - BA, Raca a nemam pocit, zeby BUS pruh nebol vyuzivany. Je fakt, ze som sam zazil niekolkokrat, ze nesiel bus v BUS pruhu, ale to nebola spicka.. Inak rano to je hojne vyuzivane a IGK vytrubene alebo vyblykane jedna radost.. Zisli by sa BUS pruhy na celu Lamacsku cestu a aj na Sancovu ?
Doplním do dnešnej výpravy:

78: 2215/ 6
88: 1213/ 2, 1209/ 3, 1219/ 4, 1211/5
Reakcia na: Mike #157485:
Linky 83/84, potom 20, naspäť v opačnom poradí. Busových pruhov je tam dosť, ale vodiči busov ich mnohokrát neviem prečo nevyužívajú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.