Môžu dispečéri DPB riadiť premávku cez železničné priecestie ktoré je pokazené / v chybovom stave keď blikajú červené svetlá a časť závor je dole?
Pri dnešnej ceste do práce 95kou nás okolo 8:40 na železničnom piecestí na Krasovského ulici zastavili padnuté závory. Po chvíli prešla žltá MUVka a jeden pár závor sa dvihol. Červené svetlá blikali, ostatné závory dole. Ako autíčkárom postupne praskali nervy a prechádzali na červenú, pomaly sme sa k závorám približovali, až sme zostali prvý v poradí. Rovnako na tom bol aj bus v opačnom smere. Medzi tým prešla ďalšia MUVka, spomínaný pár závor si dal pár krát rozcvičku dole - hore na čo vodič busu vždy prompne zavrel dvere ktoré boli otvorené namiesto zapnutej klímy ale na funkciu to nemalo vplyv...
Po dvadsiatich minútach dorazili na majákoch dispečeri a práve vtedy sa rampy na 10 sekúnd umúdrili, aj červené svetlá prestali blikať. Zopár vozidiel prešlo, ďalšie aj napriek červeným svetlám ktoré sa opäť spustili.
Vystúpil som na moste Apollo a za minútku dorazila dvojica ďalších 95-tiek. Okoloidúci cestujúci, hovorili že sa dispečer postavil na priecestie a začal riadiť premávku (a možno aj dvíhať rampy). Myslíte si že na takéto niečo má dispečer DPB oprávnenie? Že má spojenie s výpravcom a istotu že sa tam žiaden vlak ani odtrhnutý vagón neobjaví (viď. 60-70 roky RTO vs. odtrhnuté vozne vlaku v okolí filiálky). Viem že sú tam celkom dobré rozhľadové pomery a vlaky majú max 60kmh, ale aj tak...
Pri dnešnej ceste do práce 95kou nás okolo 8:40 na železničnom piecestí na Krasovského ulici zastavili padnuté závory. Po chvíli prešla žltá MUVka a jeden pár závor sa dvihol. Červené svetlá blikali, ostatné závory dole. Ako autíčkárom postupne praskali nervy a prechádzali na červenú, pomaly sme sa k závorám približovali, až sme zostali prvý v poradí. Rovnako na tom bol aj bus v opačnom smere. Medzi tým prešla ďalšia MUVka, spomínaný pár závor si dal pár krát rozcvičku dole - hore na čo vodič busu vždy prompne zavrel dvere ktoré boli otvorené namiesto zapnutej klímy ale na funkciu to nemalo vplyv...
Po dvadsiatich minútach dorazili na majákoch dispečeri a práve vtedy sa rampy na 10 sekúnd umúdrili, aj červené svetlá prestali blikať. Zopár vozidiel prešlo, ďalšie aj napriek červeným svetlám ktoré sa opäť spustili.
Vystúpil som na moste Apollo a za minútku dorazila dvojica ďalších 95-tiek. Okoloidúci cestujúci, hovorili že sa dispečer postavil na priecestie a začal riadiť premávku (a možno aj dvíhať rampy). Myslíte si že na takéto niečo má dispečer DPB oprávnenie? Že má spojenie s výpravcom a istotu že sa tam žiaden vlak ani odtrhnutý vagón neobjaví (viď. 60-70 roky RTO vs. odtrhnuté vozne vlaku v okolí filiálky). Viem že sú tam celkom dobré rozhľadové pomery a vlaky majú max 60kmh, ale aj tak...
volod