Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: trolejbus6207 #152438:
Inac zaujimave, agregat nemusi splnat EURO 6?
Reakcia na: mathre #152443:
Vsak mame linku 32.
Reakcia na: mark178 #152459:
mne tie miesta na 15 a 18 Irisbus/Iveco 18 SOR a Capa nezdajú a asi každý používa iný vzorec
Reakcia na: trolejbus6207 #152455:
nehovorím o 3, ale o 2 zadných prednú nápravu ti nikto nespraví poháňanú resp bolo by to strašne drahé a technicky veľmi náročné ale možno sú busy 4x4 ci 6x6 ale neviem o tom

Reakcia na: TTV01 #152457:
dobre ale i tak tkaý rozdiel to nemôže byť, keď sorka má ževraj 150+ miest
Reakcia na: Solider #152447:
V DPB dokumente ktorý museli vypracovať kvôoli eurofodnom je zámer nasadiť 30 TrDG na 210 Hl. Stanica - Eurovea a 64+41 Jelačičova - Búdkova. Postupne ako sa blíži čas ich nasadenia pribúdajú ďalšie a ďalšie nápady.,..
Reakcia na: mark178 #152456:
max - 4 miesta
Reakcia na: TTV01 #152454:
hah nielen motor tam je
Reakcia na: TTV01 #152448:
okrem chýbajúcej kapacity je nezmyselná úvaha o poháňanej tretej náprave...
Reakcia na: mark178 #152452:
Aha tak autobus chodí bez motora ? min týždeň som ním išiel a mal motorovú vežu ?
Reakcia na: Solider #152447:
ani ja nie som zástancom nových kĺbov s agregátom, v niektorej diskusii o odstavených 25Tr som sa k tomu vyjadril dosť jasne, nech na DD ťahajú aj všetky štyri vozy Tatrou, aspoň by to prepojenie s Mlynskou dolinou vymysleli čo najskôr ?
agregáty v 25Tr dostali zabrať okrem nasadzovania na pôvodnej L133 aj kvôli nezmyselne chýbajúcej otočke na Molecovej, keď ich bolo treba štartovať každú chvíľu...
inak podľa mňa je pre kĺbový trolejbus premávajúci na trati typu Molecova - Kuklovská najväčší problém koncepcia poháňanej zadnej nápravy, diferenciál dostáva permanentný záhul, či už pri jazde hore alebo dolu kopcom a som zvedavý, koľko tam vydržia 31Tr, ak ich nebudú pravidelne striedať ? Prešov už zažil jeden odstavený troloSOR na diferencál - 713-ka stála takmer tri mesiace na poruchu ložísk v diferenciáli a to je v prevádzke tri roky a jazdí na tratiach, ktoré sú profilom niekde inde ako trať na DD
Reakcia na: TTV01 #152451:
ako môže mať 15 metrový TBus väčšiu kapacitu ako 18Tbus?
ešte musíš prirátať motorvú vežu a podobné veci ...
Ak berem info z tejto stránky tak:

Škoda 25 Tr Irisbus
Celkový počet miest: 132 + 1 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
125 + 1 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík)

http://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/221/Skoda-25-Tr-Irisbus.html

Solaris Urbino 15 CNG
Celkový počet miest: 145 + 1

http://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/233/Solaris-Urbino-15-CNG.html

tak ani nie.
Reakcia na: TTV01 #152448:
Ked ma problem klbovy trolejbus obcas, tak okrem vikendov a sediel by to bolo nedostatocne.
Reakcia na: TTV01 #152448:
Poobede by asi pri dnešnom intervale nestačili. Ak by sa dal interval 4 min alebo by sa obnovila poobedná 133, tak možno aj áno.
Jedna otázka na 33 by neboli dobré 28TrDg :

http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-28-tr-solaris/Contents.3/0/45DFE38941E246E888D7874276D9B6D8/resource.pdf


viem že dĺžka je asi na hrane, ale keby spravili pohon 2 zadných náprav ❓
Reakcia na: trolejbus6207 #152445:
Už sa viackrát spomínalo, že by sa mali nasadiť buď na predĺženú 210 k Eurovei alebo na predĺženú 205 k Avionu/na Letisko.

Čo sa týka trápenia vozov, na to tam ten motor predsa je, v kopu mestách ho využívajú aj na bežných linkách, pričom ho štartujú viac ako 2x za deň a vozidlá fungujú. Na 25 Tr podľa mojho názoru neprevládajú problémy týkajúce sa pomocného motora, ale skôr veci týkajúce sa samotnej konštrukcie vozidla, ktorá je od začiatku vadná. S podobnými problémami sa potýkajú aj v Prešove (diferenciál, nápravy). Vozidlám neprospieva ani laxná údržba.

A nemyslím si, že je dôvod nakupovať navyše ďalšie dlhé trolejbusy s pomocným pohonom, keď je stále šanca, že do piatich rokov budú natiahnuté drôty na Molecovu.
Reakcia na: trolejbus6207 #152445:
Ja si myslím že im niečo vymyslia, presne ako sa spomínalo tak to hodia na 210 po SND, možno vymyslia ešte nejakú inú linku a zvyšok rozhádžu na linky. Zas ono nie je na škodu mať aj takéto vozy. Napríklad keď budú robiť niekde nejakú opravu vedenia tak tam môžu nasadiť tieto vozy a v úseku kde bude výluka budú jazdiť na naftu a nebudú sa musieť zbytočne dávať Abusy. Samozrejme by bolo lepšie keby tieto vozy boli vo verzii 31TrDg ale ako sa písalo tak výrobca poľnohospodárskej techniky v čase tendra ešte nemal tieto vozy k mání pre Škodu.
Reakcia na: mathre #152442:
samozrejme toto bolo len extrémne krátkodobé testovanie, ale naozaj nie je účelné dlhodobo trápiť vozy jazdou na agregát v normálnej premávke, fakt som zvedavý, kde chcú súdruhovia z DPB tých pätnásť troloSORov s agregátom nasadiť ?
Reakcia na: Dezerter #152441:
linky 2 a 4 prave presmerovane do Ruzinova

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.