Mozno prave toto by vyriesilo problem - ak by sa posunuli odchody 39 z Ostredkov, ale nie o 2 minuty dozadu, ale o 2 minuty dopredu. Vzhladom na pravidelne meskanie 39 by potom preklad s 31 od Trnavskeho myta bol 10 a 10 v skutocnosti, a nie iba na papieri. Ale take iste riesenie by namiesto toho prinieslo aj posunutie odchodov 31 o 2 minuty dozadu, pricom 39 by odchadzala zo Slavicieho udolia tiez o 2 minuty neskor, aby sa zachoval preklad. V smere z Ostredkov by mala 39 take iste odchody ako doteraz, a tak realny preklad s 31 od Trnvskeho myta by bol sice na papieri 8 a 12, ale v skutocnosti (kvoli meskaniu 39) 10 a 10.
Všetko sa dá, ale za akú cenu. 31 je defakto okružná linka, Trnavské Mýto je priebežná konečná. Vzhľadom na to že na Trn. Mýte stojí na tej istej zastávke aj 78, nie je moc reálne aby tam vyčkávala napr 3 minúty.. Teda jediný odchod,tej linky, ktorý sa dá posúvať je z Cintorína Sl. Údolie. Ale odtiaľ sa to prekladá s 39 temer dokonale, aj medzi 8-9 hod.
Dajú sa napr. zmeniť odchody 39.. ale v záujme systému a prehľadnosti sú napr celý deň odchody 00 20 40 a nebudú sa posúvať na jednu hodinu na 03 23 43..
Dakujem za vysvetlenie, aj ked sa mi tazko chce uverit, ze sa preklad v case od 8:50-9:30 a 19:30-201:10 naozaj neda vyriesit tak, aby vtedy 31 a 39 nechodili v intervaloch 7 a 13 minut. To, ze ten isty CP na tychto linkach plati uz viac rokov je smutne, lebo to znamena, ze DPB neurobil nic pre to, aby posilnenim liniek 31 a 39 kompenzoval aspon trochu vyluku dopravy cez tunel.
Dnes som siel o 9:10 zo zastavky Povraznicka v smere Slavicie udolie a prazdna 31 pri PKO dobehla nabitu predchadzajucu 39. Ked som si pozrel CP na imhd, tak odchody z Povraznickej v tom case boli 9:10, 9:30 pre 31 a 9:03, 9:23 pre 39, cize oficialny preklad 7 a 13 minut. No a kedze 39 ma dlhsiu trasu a pravidelne v smere Slavicie udolie meska, tak v praxi ten preklad byva casto aj 2 a 18 minut. To by vysvetlovalo, preco niekedy 31 a 39 idu takmer sucasne. Riesenim by bolo, ak by sa to pravidelne meskanie linky 39 v smere z Ostredkov s dlhsou trasou premietlo do CP a preklad by bol nie 10 a 10, ale napr. 9 a 11 v prospech 39.
Cestovny poriadok od septembra je rovnaky, ako platil do juna. 31 a 39 chodia mimo spicky aj nadalej pravidelne kazdych 10 minut pri vzajomnom preklade. Mozes si to overit tu na imhd alebo aj na www.dpb.sk. Moze byt ze na niektorej zastavke je vylepeny chybny cp, vylepovač sa mohol pomýliť. Alebo čo nastáva najčastejšie, cp je dobrý ale niektorý spoj mešká a iný ide načas.
Dobrý príklad je Trnavské mýto smer cintorín slávičie údolie kde prichádza 31 od Cintorínu a 39 z ostredkov, čiže z dvoch rôznych smerov pričom jeden môže byť úplne upchatý a z toho druhého môže prísť bus presne načas..
V septembri sa menili CP na linkach 31 a 39. Namiesto povodneho prekladu 10 a 10 minut je to teraz mimo spicky vyriesene tak, ze 31 a 39 idu takmer sucasne ... a potom 19 minut nic. Zbytocne zdoraznovat, ze prvy spoj je nabity a ten hned za nim takmer prazdny. Nehovoriac a predlzeni priemerneho cakania na zastavke.
Keby to ale neregulovali možno by to došlo až k extremu. Skotocne verejna doprava hlavneho mesta by mala byť reprezentavivna... http://transphoto.ru/photo/185378/
Ešte raz: z mesta nikto nedošiel, to si len vodiči namýšľajú. To bol niekto z dpb. Skultúrniť si to môže ide o to ako. Čo sú povolené a čo nepovolené zásahy do konštrukcie vozidla... A potom čo ladí a čo bije do očí v prípade výzdoby atď...
tak ako myslim si, že skrašlenie busu by mohlo byt...ci trocha stylovym sposobom alebo vtipnym...rozhodne to vyzera ovela lepsie ako tie reklamy polepene z vonka na autobusoch o velkosti meter x meter vsade mozne...to vyzera ovela horsie...načo su potom tie panely vo vnutry???podla mna to dost kazi image...ved niektore busy a eliny vyzeraju jak zle polepeny stlp pod mostom lafranconi...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Dobrý príklad je Trnavské mýto smer cintorín slávičie údolie kde prichádza 31 od Cintorínu a 39 z ostredkov, čiže z dvoch rôznych smerov pričom jeden môže byť úplne upchatý a z toho druhého môže prísť bus presne načas..