O kolkej si robil vypravu Marek? cca 7:54 Romanova smer Ovsiste a rovnako aj poobede som videl na 99ke klbovy Ikarus, ale cislo som nestihol postrehnut
X13-3532/1- šofér došiel ako Služobna jazda s vozidlom a potom bral sice ludi s X13 , no blbol mu cieľový riadok, no neviem ako mu to pôjde ,pretože po niekoľkonasobnom nahodeni na Safku to fungovalo ,no len dokedy pretože v smere na Safarikovo vobec ciel nesvietil, a to že doviezli nový
- od cca 16:41 krátke zdržanie električiek č. 2, 5 a 8 (v smere na Obchodnú) aj trolejbusov liniek 206, 207, 208 a 212 (v smere na Kollárovo nám.). Električka 7117 (2/8) zostala stáť v strede križovatky na Kollárovom nám. / Jánskej ul. bez el. prúdu (pantograf na električko-trolejbusovej výhybke), následné kuplovanie s 7913+7914 (5/6), prítomný aj dispečer DPB, o 16:53 sa to pohlo.
Včera sa objavila zase správa, že tuším od roku 2015 bude mať priestor na verejnú dopravu po meste aj súkromný prevádzkovateľ. Malo by sa to týkať najmä alektričky do Petržalky. Teda niečo podobné ako RegioJet v železničnej doprave.
Tak ako úvahy boli v podniku rôzne napr. 100 trolejbusov škoda 30tr (SOR) cez nákup električiek škoda 15t Forcity a u autobusoch nákup 100 plynových ale v súčastnosti možme snívať ..... speje to k tomu že to bude ako vo Viedni že niektoré prevádzky ma mesto iné súkromník
1.Ježiši zase SOR ? To DPB nepozná iného výrobcu?Prídu nejaké "kraťasy" alebo tých zvyšných 19 vysúťažených 18m+niečo navyše?
2.Fúha tak to je silná káva ? Ak je to pravda tak sa obávam,že okrem Ja&Ty a Penty nie je šanca pre nikoho iného ? Nuž čo nové vedenie sa nejako rýchlo poddáva tak si môžme počkať čo bude/nebude
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Radi (RWK22)
Dr. Richard prejavoval záujem tiež