Včera sa objavila zase správa, že tuším od roku 2015 bude mať priestor na verejnú dopravu po meste aj súkromný prevádzkovateľ. Malo by sa to týkať najmä alektričky do Petržalky. Teda niečo podobné ako RegioJet v železničnej doprave.
Tak ako úvahy boli v podniku rôzne napr. 100 trolejbusov škoda 30tr (SOR) cez nákup električiek škoda 15t Forcity a u autobusoch nákup 100 plynových ale v súčastnosti možme snívať ..... speje to k tomu že to bude ako vo Viedni že niektoré prevádzky ma mesto iné súkromník
1.Ježiši zase SOR ? To DPB nepozná iného výrobcu?Prídu nejaké "kraťasy" alebo tých zvyšných 19 vysúťažených 18m+niečo navyše?
2.Fúha tak to je silná káva ? Ak je to pravda tak sa obávam,že okrem Ja&Ty a Penty nie je šanca pre nikoho iného ? Nuž čo nové vedenie sa nejako rýchlo poddáva tak si môžme počkať čo bude/nebude
V Petržalke to vyzerá dosť vážne, vodiči ráno vraj čakajú aj niekoľko hodín kým sa im dostanú do ruky kľúče od prevádzky-schopného voza. Tento stav trvá už dosť dlho a nakoľko v poslednom období odišlo dosť Ikarusov, tak skoro sa to nezlepší. Jednoducho nové vozidlá už treba ako soľ.
Ľudia čo znamená "Služobný spoj"?Pár krát som videl zo stanice (ešte pred nočákmi) odchádzať autobus a na displeji mal toto.Domnievam sa správne,že mohlo ísť o "odvoz" mimobratislavských vodičov k ubytovniam?Či má to iný význam?Alebo som zle prečítal transparent???Ďakujem za vysvetlenie
Neviem ci to nebude pokazenym "dizlom" v 25Tr. Ale ked mohli dotiahnut 15Tr tak to mohli potom dotiahnut aj 25tr s pokazenym agregatom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Radi (RWK22)