Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes:
1 - 7812+11/10
2 - 7817+18/5
9pp - 7957+58, 7799+7800, 7801+02, 7813+14, 7715+04, *7769+70*, 7946+45, 7929+30, 7833+34
14 - 7116/1
29 - 3305/1
209 - 6244/2
Reakcia na: Marek1978 #109111:
S Petržalky sa vyradi par iakrusov 435 a tam budu xD
Reakcia na: Valec #109113:
Aha, cize v podstate nieco ako Dlhe diely... Tam je to obdobne, tiez tam cestuju kdeaki sedliaci z Kadecoho nad Kdecim... ?
Reakcia na: frenky #109106:
Lebo petržalská nemocnica je stredobodom vesmíru a cestujú do nej ľudia z rôznych lazov, ktorí nie sú naučení prestúpiť a tak potrebujú priamu linku. ?
Reakcia na: Petto #109110:
a aj 78
Reakcia na: Petto #109110:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8726

tak ak pride po 10ks, tak to sa ujdu. Konecne budu mat aj ine casti nove busy
Reakcia na: Marek1978 #109109:
že vraj , snad sa uz daco ujde aj na 31/39 a hlavne 61
Reakcia na: Petto #109108:
sory ma netrapia ? Ale rano nechodia tiez plne. No vsak je to jedno. Uvidime kam pojde tych poslednych 5ks. A tie sorky idu po 10ks na 1. a 2.DP?
Reakcia na: Marek1978 #109107:
Obávam sa,ze v rannej spicke by 7 minutovy interval nestacil na L95. Capy na 98 by sa dali aj riesit prejazdmi z 95 pocas sedla a vecer , tak ako to je z 133 na 70 a opacne.
Okrem toho, uz sa tu mozete hadat, ze kam chcete dalsie nove SORY NB18 na linkach 1.DP a 2.DP ?
Reakcia na: Michal111 #109101:
Uz to tu bolo 2 dni dozadu spominane, ze linku 83 vypravuje prevazdne 2.kolona a 4 len 3 celodenky, takze tam MBCC nepojdu. Este pride 5 capov, tak s tymi by sa malo pocitat na linku 98. A k tej 95 ja som poznamenal, ze kludne tam mozu ostat capy, ale staci dat 7 min. interval a v tom pripade by neboli ziadne delene sluzby ale len celodenky a tym padom by sa usetrili dalsie 4 vozy a mohli by byt celodenky obsadene MBCC na linkach 68, 98, 95, a 93.
Otazka pre povolanych:
Aky vyznam ma ta 93ka v sedle kazdu hodinu do Vozovne Petrzalka? Nerypem, pytam sa normalne. ?
Reakcia na: Trammat #109104:
Oprava - 12/5.
Ráno o 6:59 hradil 7128 odchod L5 z Damborského smer Pri Kríži.
+12/5 - 7765+66* (minimalne poobede).
*Čo v poslednej dobe sledujem je, že všetky vozy jazdiace na 15/5 majú na strane pri páke na sypanie piesku (naľavo) nejaký monitor. Postrehol som to na vozoch len keď sú na 12/5. Neviete čo to môže byť?
Reakcia na: Trammat #109102:
aj na CapaCity ( 4903, 4910) sú vzadu na okne reklamy na kandidátov Petržalky a na 4917 sú reklamy nalepené z boku.
Reakcia na: a.m. #109100:
Na 3DPA sorkách 10.5 a u 2DPA na NB 18 sú na zadku reklamy na kandidátov petržalky.
Ako tak pozerám tak L98 dopadla úžasne, v podstate sme sa vrátili k starým časom ako tomu bolo pred prevádzkovaním nových vozov v júly. Opäť jazdia staré črepy. Dávať MBCC na L95 je úplná hovadina. Dnes som sa viezol 95-kou 2 krát, bus bol poloprázdny. Navyše si myslím že MBCC by sa mali využívať na dlhšie linky s riedšími intervalmi, prioritne na L98 a L83. ?
Este si neodpustim pripomienku, ze bol vyborny napad davat plosne reklamy na kandidatov ruzinova na autobusy 2639 a 2640, co su stalice na 34
Johny diki za doplnenie. 12/5 jazdia soferi, ktori nemaju problem odjazdit kolo 12ky bez minusu a 20.32 som opustal miesto prestoju a este sa to nehybalo, takze to mohlo byt ca 40' prestoj

btw. Doplnok marekovi 2650/15p
96/1 - 1821
95/11 - 4911
Reakcia na: 810zssk #109055:
Ty musíš na seba neustále upozorňovať a hrať sa na najmúdrejšieho na svete. Už len detsko ako ty, určite vie rozoznať technický stav vozidla. Silno pochybujem, že by si vedel nájsť koleso!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.