Lebo petržalská nemocnica je stredobodom vesmíru a cestujú do nej ľudia z rôznych lazov, ktorí nie sú naučení prestúpiť a tak potrebujú priamu linku. ?
Obávam sa,ze v rannej spicke by 7 minutovy interval nestacil na L95. Capy na 98 by sa dali aj riesit prejazdmi z 95 pocas sedla a vecer , tak ako to je z 133 na 70 a opacne.
Okrem toho, uz sa tu mozete hadat, ze kam chcete dalsie nove SORY NB18 na linkach 1.DP a 2.DP ?
Uz to tu bolo 2 dni dozadu spominane, ze linku 83 vypravuje prevazdne 2.kolona a 4 len 3 celodenky, takze tam MBCC nepojdu. Este pride 5 capov, tak s tymi by sa malo pocitat na linku 98. A k tej 95 ja som poznamenal, ze kludne tam mozu ostat capy, ale staci dat 7 min. interval a v tom pripade by neboli ziadne delene sluzby ale len celodenky a tym padom by sa usetrili dalsie 4 vozy a mohli by byt celodenky obsadene MBCC na linkach 68, 98, 95, a 93.
Ráno o 6:59 hradil 7128 odchod L5 z Damborského smer Pri Kríži.
+12/5 - 7765+66* (minimalne poobede).
*Čo v poslednej dobe sledujem je, že všetky vozy jazdiace na 15/5 majú na strane pri páke na sypanie piesku (naľavo) nejaký monitor. Postrehol som to na vozoch len keď sú na 12/5. Neviete čo to môže byť?
Ako tak pozerám tak L98 dopadla úžasne, v podstate sme sa vrátili k starým časom ako tomu bolo pred prevádzkovaním nových vozov v júly. Opäť jazdia staré črepy. Dávať MBCC na L95 je úplná hovadina. Dnes som sa viezol 95-kou 2 krát, bus bol poloprázdny. Navyše si myslím že MBCC by sa mali využívať na dlhšie linky s riedšími intervalmi, prioritne na L98 a L83. ?
Johny diki za doplnenie. 12/5 jazdia soferi, ktori nemaju problem odjazdit kolo 12ky bez minusu a 20.32 som opustal miesto prestoju a este sa to nehybalo, takze to mohlo byt ca 40' prestoj
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky