Nie, nebolo to tak vždy. Napríklad počas poslednej služby služobne najstaršieho vodiča električky to tak nebolo. A tá 38+135 bola normálne na poradí, žiadny vložený spoj. 1512 nie je v horšom stave ako mnohé iné premávkové autobusy. O tom, či má čo hľadať v premávke alebo nie (našťastie) nerozhodujú neplnoletí premúdrelí kverulanti. Bol to narodeninový darček pre niekoho, kto si to zaslúžil.
Re #109080 Sati: Ak by Ťa teraz Tvoj zamestnávateľ žaloval za ohováranie, tak by určite uspel, pretože 1512 má platnú STK aj emisnú.
Re #109081 Sati: Bol tam vypravený prevádzkyschopný autobus so všetkými náležitosťami.
tak mi nechci povedat ze na linku 131 ktoru vypravuje 4.DPA sa nenasli 2 prevadzky schopne a zo vsetkymi povoleniami platnymi autobusi rozosmial si ma ale vazne
aha takze ked ti pride srot bez stk vo vnutri kam sa pozres dostanes tetanus a ine sprijemnovace zivota mam byt vdacny a cviknut si 4 listky naraz a ukajat sa spolocne zo soferom z takeho srotu
A ja som si trapne myslel ze uz zijeme v 21 storoci ?
Tak v takom prípade by ma veľmi zaujímalo, aký je rozdiel medzi vypravením "geplu" 1512 a napr. bežne prevádzkovaného "geplu" typu 1401 a ďalších - vekový rozdiel oboch vozidiel je cca. 2 roky, co je po cca. 16 rokoch prevádzky asi irelevantné.
Nemám ten pocit, že by dnešný cestujúci v Bratislave na každom spoji automaticky očakával len nové a nízkopodlažné vozidlo a jeho neprítomnosťou by bol zvlášť prekvapený, obzvlášť ak ide o linku posilovej dopravy premávajúcu nad rámec každodennej dopravnej obsluhy, navyše v deň, keď musel dopravca veľkokapacitnými vozidlami posilniť aj ďalšie bežné linky, kvôli zvýšenému ruchu na cintorínoch ...
Ani som nejako nezaregistroval, že by sa niektorý z bežných cestujúcich nad tým nejako pohoršoval, skôr mám pocit, že kritici sa našli len v tomto fóre ...
Tak potom zrejme nahoda, musia sa nejako obiehat (kvoli prestavkam). Teraz ma napadlo, ze 96/1 cez tyzden zacinala az po 6h, teraz po 6h zacina 96/6. Bude potrebne si to odsledovat par dni
2642/1 max tak poobede, kedze rano bol na 196/4
Re #109073 Valec: doplnim ze 78/9 rano 2628, poobede 2614; okrem toho 2606 vydrzal len ranny diel, poobede ho vodic vymenil za 2628; a 75/5 rano 2630, poobede klasika 2610 ?
A nejaké dnešné čriepky zozbierané z celodenného cestovania hore-dole po meste:
50: 2362/3, 2350/17
75: 2629/7, 2633/8
78: 2844/3, 2606/10, 2622/11 (a veľký výskyt 8214)
178: 2333/1
201: 6614/5, 6608/9
202: 6628/4, 6627/5, 6631/7, 6622/8, 6637/10, 6623/11
DZV Čiližská: hmm, toto tažko posúdiť, keďže na 78 nejak často operovala 8214 a v obratisku stála 8212.
Re #109054 MiOM4: A kde máš na L65 ten kĺbák, čo dokvitol na Čiližskú o 6:49? ?
Urcite nie, 96/1 kedysi zacinal tusim 4:58, alebo 5:18 z Letiska, teraz ma prvy odchod 4:44 z Bojnickej. takze to nemoze sediet
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo
Re #109080 Sati: Ak by Ťa teraz Tvoj zamestnávateľ žaloval za ohováranie, tak by určite uspel, pretože 1512 má platnú STK aj emisnú.
Re #109081 Sati: Bol tam vypravený prevádzkyschopný autobus so všetkými náležitosťami.
Koniec OT.