Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dneska bola na poruche 1219-ka kvoli prehrievaniu(Hrial sa na 105C)..Hradila ho 1305-ka,ktora tiez na tom nieje lepsie:-I
________________ESTE MALY MIX___________________
90:4835,4839
93:4820,4508,
94:4401,4808,4806,4404,4831
95:4847
198:1808:),1406:),1308
-------------------------------------------------
Dnesna vyprava linky 97-podla poradia
97/1-1820
97/2-1812
97/3-????
97/4-????
97/5-1813:o)
97/6-1811
97/7-1823
97/8-1805
97/9-1401
Dnesna vyprava linky 86-podla poradia
86/1-1806:-P
86/2-1514:)
86/3-1219:)
86/4-1822:(
86/5-1918:(
86/6-1803:o)
86/7-1209:(
86/8-1800:-I
Reakcia na: frenky #10326:
Obavam sa,ze tvoja 21/5 je chybna,lebo 1813 robi dnes 97..:))
Moze to byt jedine 1807 alebo 1804..
Martin> musis uznat, ze to nieje az taka blbost pozadovat L7 iba v spicke a popripade poobede v nedelu. Ja si to predstavujem asi takto:
odchody zo ZST Vinohrady (p-pi) + 18min. odchod z Kamenneho nam.
05:41 + 12min.
...
08:05 17 29
- - -
13:17 + 12min.
...
17:05 17 29
- - -
S tym, ze by sa L7 prekladala s L5, kedze budu mat spolocnu trasu po Postovu. Zistil som vsak, ze az sa bude 7 prekladat s 5 nebude existovat ziaden preklad s L11 v smere Kamenne nam. - ZST Vinohrady, pretoze L7 bude mat odchod z Kamenneho napr 8:23 a L11 8:25. Takze toto bude este treba domysliet.

Na prevadzku L7 by teda trebalo: 4 vozy a 4 vodicov. Keby sa ponechala premavka aj v sedle trebalo by 4 vozy, ale 8 vodicov + 1 striedac

Doteraz trebalo 5 vozov a 8 vodicov + 1 striedac.
No dobre presvedčili ste ma. 🙂 ale v kvalitnej špičke, t.j. AspoĹ? do 8.45 a už od 13.00. A ako odškodné obnoviť nedeľné podvečery trebárs len od 16 do 20 stačia na to dve kachny ;-)))
Reakcia na: J #10329:
a zabudol si este na to ze vyhybky na zeleznici maju tzv "dvojity zamok"...
Co sa tyka cintorina, ked to zoberies uplne do detailov, tak urcite by si nenasiel kuska zeme kde nikdy nikto nebol pochovany... A bezne sa robi take ze sa cintorin prestahuje vcetne telesnych pozostatkov, ked v lokalite kde je zavadzia niecomu uzitocnemu... a myslim, ze trat ktoru pouzivaju zivy je daleko uzitocnejsia ak cintorin pre mrtvych... pravdu povediac, je mi uplne jedno co s mojimi pozostatkami bude po smrti, nema to naozaj ziaden vyznam, o ludi sa treba starat za zivota a nie po smrti...
COLORko moj mileny, ja som nenarazal na tvoj prispevok!!!!!!! Ale vseobecne som sa pytal, ci tu taky navrh padol. Je to jasne?
Reakcia na: si #10313:
Ale výhybky na železnici majú menší uhol zbiehania sa. Neviem si teda predstaviť, akú výhybku s akým polomerom oblúku by si dal v smere Tunel - Nový most. V smere tunel - KV by bola výhybka, kde sa stretávajú kolaje spod mosta a kolaje od tunela niekde v priestore dnešnej zastávky PKO. A pokiaľ viem, tak predtým tam bola zbytočná zastávka, takže prejazdová rýchlosť sa vďaka židom určite zvýšila a spravila sa aj preferencia, ktorá síce nefunguje na 100%, ale zachvílu tá zelená ( : ) skočí.
Navarovanie oblúkov sa dokonca aj u nás robí.
Židia za tunelom spravili to čo spravili, len preto, že sme my postavili tunel na mieste cintorínu a nerobili sme si starosti s pemiestnením. Rád by som vedel či by ti to tak vadilo, keby tam bol pochovaný nejaký pre nás významný človek. Také veľkomoravské knieža Rastislav alebo Konštantín, či Štúr.
Reakcia na: COLOR #10324:
kto tu hovoril o zruseni spiciek? Ja osobne som hovoril prave o zruseni sedla! L7 prave treba v spicke to je jasna vec!!!
Reakcia na: Martin #10323:
o 13:30 uz L7 by premavala, tak nieje o com! 😉
Doplnene mojej vypravy>

20/3.(NV/509)>1007
21/5.(NV/504)>1813 :o)
Reakcia na: COLOR #10324:
Mas pravdu. Musim to uznat aj ja ved stamat cestujem denne
Muhehe, 2303 na 61 🙂 . Martin> Pozri, usek Ursinyho->Racko je najvytazenejsi z celej radialy. A prave na Ursinyho ja nastupujem. Rano sa 3+5+7+11 najviac vyprazdnuju na Racku a Vazke. Tam L7 treba. Ale v sedle a poobede L7 vozi vzduch. Viem co hovorim-a hovorim ze zrusenie spiciek je kravina. Absolutna. Diakritika už funguje?
Ludia o com tocite vy ste sa niekedy skusali dostat z riazanskej na racko o pol druhej ked koncia skolaci? A bez L7? Prepacte ale podla mojho nazoru potom karlova ves tiez nepotrebuje 5 liniek a to tam nie je ani jedna kacica!
Reakcia na: Andy #10311:
No dik, tomu sa hovori preferovanie bezkontaktnych kariet :-))
Reakcia na: d3k0 #10309:
1407 ide v septembri na takyto nater...Teda mal by ist..:-P...Neviem kto bude nasledovat,ale zevraj postupne by mal ist kazdy voz na taky nater..
COLOR> ty si odhalil dnesneho striedaca na 11! 😛 11/7. je striedac s vlastnym vozom.

Ad L7> mala by sa tam spravit fakt len spickova premavka. Podla mna tie 4min. co budu na Racianskej radiale cez sedlo ako subeh 3+5+11 budu stacit. Ak nie, tak by sa na L7 mohla vymysliet taka debilna poobedna spicka ako na 34. Od 13:00 do 17:30 to by stacilo.
4093 ma tiez uz novy nater na bokoch 🙂

ta trat na racianskej je fuckt dobra 🙂 dufam ze aj u nas ju tak spravia 🙂
Z dnesku:

- na 21/4. minimlane od 16:00 ZV 1920, od 17:16 je tam uz 1322
- na 21/2. minimalne od 16:15 ZV 1202, neskor o 18:00 ho nahradil 1809

Vyprava podla poradia:
20>1005,1020,vecer,1011,1023
21>1911,1809,1908,1322,vecer,1802,1513,/8.nemam,S1906 😛 ,1905,1917,1204,1915,1213,R/15.nemam
😞 1202/2. a 1920/4.
27>1005,1021,VWr1911,VWp1908,VWv1322
38>3001
180>4093,4089,4074

no a nazaver nekompletna 86>1806,nemam,nemam,nemam,1918,1803 😃 ,1514,1800
---------------------------------------------------
😛 k tej 1906: Bud s tym dnes jazdil daky strasny traktorista, alebo je ten voz traktor. Nastupil som na Racku, samozrejme, ze semafory za Rackom sme sli na cervenu, do zakruty na Sancovu sa skoro vlek odtrhol. To by bolo este v poriadku, ale ten voz mal take strasne otacky, ze to az pekne nebolo. Preradovali sme asi pri 2500ot/min, vyzeralo to, ako keby vodic ani spojku nepouzival, vozom vzdy strasne trhlo, ale otacky boli viac-menej rovnake. (inak da sa preradit aj bez spojky, len treba vystihnut pravy moment) Dosli sme na krizovatku Sancova - Karpatska, voz zastal, ale reval ako tur. Bud sa mu zasekol plyn, alebo ja uz fakt neviem co. Detto, dosli sme na zastavku SAV voz reval jak splaseny, az po cca 15sek. POMALICKY zacali otacky klesat a ostali stat asi na 1000 ot/min. (optymalne je 400-500 na neutralne)
Strasne volaco. Prazsku sme vysli na jednom prevodovom stupni. Asi na 3. To uz bol motor zasa otackovo podviziveny, ale vodic nexcel podradit, boh vie preco, mozno mal posahanu aj prevodovku.
Inak ten voz vyzera zo dna na den "krajsie", strasne volaco. 😞 Vlek mu strasne plava, do lavotocivej zakruty sa vzdy tak strasne nahne, ze keby sa odtrhol, tak sa prevrati. Ked sa toci napravo, je to OK. Harmonika zvnutra mlati ludi do hlavy, zboku, zhora, zlava, zprava.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.