Odklon všetkých liniek MHD z nového mosta na most Lafranconi .. od rána tam bolo asi 8 nehôd a je pokrytý vrstvou ľadu Z Petržalky je v nájazde na nový most už zápcha, ktorá stojí...
nuž, hlavne, že sú na L94, tam ich "najviac" treba ? na L95 stačí 4min interval vrátiť a dať späť Ik435, ale na L98 keď už ľudia musia trčať dakedy v tých zápchach na Prístavnom moste v L98 by som doprial trošku viac luxusu, aj keď ňou nejazdím vôbec ale obetoval by som MBCC na L95 za kratší interval. A tiež by popri L98 mohli jazdiť na L68.
Ako málo dokáže vyčariť úsmev na tvári hneď z rána..: Chválim vodiča dnešnej rannej L94 4912/11, v autobuse bolo pustené rádio po celom voze s vianočnými skladbami..;) Normálne som sa pristihol ako sa začínam usmievať. A dnes bola možnosť vidieť trolejovú diskošou v okolí križovatky Košická - Prievozská..
Mrzí ma, ale bol tam zmätok a nestihla som pozrieť číslo. Ale T3P červenobiela dvojička sedí.
Môj osobný odhad podľa polohy auta a rýchlosti stretu so súpravou je, že musel ísť súbežne s električkou a keď sa rozhodol odbočiť, musel mať súpravu v mŕtvom bode zrkadla, jedine tak ju vôbec nemohol zbadať. Vošiel na koľajisko, stret zo súpravou bol už v priestore prechodu pre chodcov. Nehoda bola blesková, práve tak aj električkárova reakcia.
ja by som krátil prémie tomu debilovi čo nevie nastaviť palubák správne a nie šoférovi ? práveže keby šiel šofér podľa skutočného času by si zaslúžil prémiu za to, že napriek tomu, že zlyhala technika dokázal udržať presnosť jazdy.
Cestovala som v tej električke. Bola to 12stka, súprava dvoch vozňov bez reklamy. K stretu s osobným autom prišlo cca. 17.40 pred prechodom pre chodcov (električka pred prechodom, auto na prechode), ktorý križuje koľaje medzi odbočkou k Slovenskému národnému múzeu a Osobnému prístavu a z druhej strany odbočkou na Kúpeľnú (blízko obchodu Trekland). Vďaka úžasnému reflexu vodiča električky nebol nikto vnútri električky zranený - a mladý z osobáka sa vďaka nemu druhý raz narodil. Vošiel mu na koľaje tesne pred súpravu, ale električkár stihol zabrzdiť tak promptne, že predné spriahadlo prešlo autom do kabíny vodiča len hlavou a asi odhadom 20 cm telom - keby nedobrzdil, tak chalan má nohy a ešte kus trupu na padrť. Napriek bleskovému zabrzdeniu to spriahadlo prešlo Oktávkou ako cez papier. Metál električkárovi! Aj polícii, boli tam do 5 minút, nafotili, električka vycúvala z auta a do cca. 20 minút od nárazu bola obnovená premávka. Chlapčisko mal šok, Oktávka má prederavené dvere vodiča a prevalený stĺpik so zadnými dverami od nosa električky. Ale nikto neprišiel k ujme na zdraví. Klobúk dolu, pán kolega, za tak bleskovú reakciu. ?
Každý vodič sa musí riadiť tým časom čo je vo vozidle, pokiaľ nie je uvedené ináč. Keby išiel podľa "skutočného" času a nie toho čo je na palubáku, na karte by bol záznam že ide na +6, čo je jasný dôvod na krátenie prémií. Dotyčný vodič by potom musel nejako (najlepšie keby to napísal do vlakopisu ale ani to nie je zaručené) dokazovať, že išiel podľa skutočného času a ten vo vozidle bol nesprávny...
tiež som na to doplatil, že som sa riadil tými tupými hodinami ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.