Niektoré T3G sú síce v žalostnom stave, ale fungujú a dokážu prepraviť viac cestujúcich komfortnejšie ako K2S, napríklad na L8 počas špičky alebo L7 počas rannej špičky. K2S už v dvojlinkovom variante nemajú veľké uplatnenie, čo si viacerí ľudia nechcú pripustiť.
Škodovky sú na L6 kvôli tomu, že tam na Olejkárskej nakreslili garantované NP spoje. JD ma už len zopár poradí, kde môžu ísť T3P, preto sa už vypravujú minimálne. Na L9 sú tiež garantované poradia, ale platí nepísané pravidlo, že na poradiach Trnávky by mal byť NP voz. Krasňany tam majú svoje poradia kvôli prvému a poslednému spoju (neexistencia spojky na Trnavskom mýte), ale aj kvôli optimálnemu prerozdeleniu služieb medzi jednotlivé vozovne.
Na to netreba ani dve nástupné miesta, nástupné miesto môže byť podľa ZP definované ako obec. Problém je akurát tak v tom, že Czíferskí vodiči nemajú kurz na nové vozä, lebo však sú tu ešte len rok a nebol čas. Pred rokmi som ako Czíferan chodil bežne jazdiť na JD a ako Juráčan zase do Czífera.
Ešte keby tak na L8 išli dupláky... (alebo 29T). Lebo na Juráku sú už pár mesiacov odstavené súpravy T3P...
Nehovoriac o tom, čo som počúval reči že "pravdepodobne" keď tu bude 60 nových elín že cez víkend bude výprava už iba s novými (že aj krasňanskí vodiči budú mať papiere na nové). Potom postupom času kolovala upravená JPP verzia, že nejaké K2S cez víkend predsa len budú musieť ísť von, tak pôjde 4-5 ks na L2... Samozrejme že realita dopadla tak čisto Bratislavsky...
To by bolo ideálne no buď rád že sa na L9 cez týždeň už neobjavujú K2. Jurák pokial nemusí tak už T3 von nedáva preto 29T aj na L6.
Neskôr večer síce predimenzovaná kapacita no to by bola aj pri duplákoch.
Pokial nedostanú aj Krasňany nové eliny bude to tak. Musia obsadiť všetky svoje služby.
Lebo Jurak chcel, to je naozaj padny dovod. Keby vsetky poradia na L9 boli NP tak by na kazdu radialu vychadzala aspon jedna NP linka a cestujuci by nemsuel studovat CP aka elektricka mu pride ale vedel by ze v Dubravke L4, na Racianskej radiale L3, na Vajnorskej L4 a na Ruzinovskkej L9 mu garantovane pride NP vozidlo a to si myslim ze by malo prevazit pri rozdelovani vzidiel a nie kto a kedy by chcel jazdit ak sluzbu, ale to by nasmel byt taky bordel v tomto podniku kde si kazdy robi co chce.