Aj keby mal mobil tak nie je povinny ho pouzit..Na to je tam vysielacka a ked nefunguje tak maju smolu...Jemu ten hovor na DISPECING nikto nepreplati tak preco???
... Poznas to v DP ? V ten den (dokonca v podobnom case) som mal poruchu aj ja na mojej suprave. Stali sme na Racianskej ulici. Vysielackou som zavolat dispecera nemohol, pisalo mi, ze je pretazena siet. Mobil mam, mal aj P.P. ale tak... presne sme to poriesili ako si napisal - maval som cestakom a islo sa ! Tak nas to ucili aj v autoskole. Ovsem to som mal stastie, ze siel okolo vodic, ktory sadol do zadneho voza supravy a ja som bol v prednom a tlacil ma. Ovsem cestak Ti je nanic, ak tlacis supravu, pretoze nevidis cez druhy voz. Chapes dufam. Teraza sme sedeli v oboch vozoch supravy, cize nebol problem a netlacila ma dalsia elektricka. No a to ze vodic nema mobil - preco by mal mat ? Je to povinna vybava ?
No ked to bola 2806 tak potom neviem co by si vravel....O ten voz nikdy nebolo starane a tito vodici co ho teraz maju aspon nieco dali do kopy!!!!Skoda,ze si nepockali na tu 2808 ktoru povodne mali dostat:(
- na kanaly stoji 1021(ma daco so zadnymi svetlami) a 1128
- 2013 dostala novu vcelku zaujimavu reklamu na firmu, ktora ramuje obrazy a fotky. Je cela akoze potrhana a v strede je napis: "CO S TYM?" "Zaramovat!"
- v dielni som videl 1514 (ten ma zevraj daco s filtrami a olejovym cerpadlom) a 2944 (ten ma defekt na prednej naprave vlavo)
- do dielni chodi 3.kolona (co som tam bol dosli postupne vozy 3524,3525,3710,3708,a zevraj este asi 4 Karosy)
- taktiez bola vedla dielne odstavena 4307
- vypravna 2.DPA je uz hotova
- este stale stoji na stojanke 1133 ,ale 1121 som tam uz nevidel dufam, ze sla do plynu...
----------------
Dnesna vypravicka>
21 po poradi>1807,1827*,1404,1402,vecer,1815
43>2606
57 po poradi>1009
67>2102,2138,2004
----------------
* - co sa tyka 1827>
1. vodic by mal sem-tam zavitat aj do zadnej casti vozu... Zuvacky na skle, spina.
2. ten voz asi dnes na 21/2. nevydrzi az do konca. Totiz hore Prazskou sme sa drali 5min. a to sme boli plny tak na 70%. Prevodovka je absolutne debilne nastavena (prehadzuje tak pri 1300 ot/min.),vzdy ked sme preradil na 2ku automaticky motor prestal tahat a tak musel vodic vypustit jazdu, aby sa zasa podradilo na 1tku(takto sa to zopakovalo asi 5 krat), aj filtre by sa uz zisli precistit, motor absolutne netaha a netaha ani od Patronky na Mokrohajskej a to je pritom len maly kopcek
Do DNV sme mali 6min. meskanie a typek so 1404 zasa jazdi na +3min. Cize 2 21cky idu za sebou po 12min. a pred 1827 a za 1404 je 25min. fuga!
Zdochla 11/2. Bola v nej moja žena a prišla nasraná ako brigadýr. Informovanosť cestujúcich žiadna. Po nejakom čase zdochnutú elinu nakuplovali, potlačili o pár metrov a zase sa stálo. Zrejme sa čakalo, kým niekto dovezie vysielačky. (Kedysi vodič tlačeného vozidla mával cesťákom a išlo to aj bez vysielačiek.) Vodič sa vyjadril, že nemôže ohlásiť poruchu, lebo nemá mobil. Neviem, čo si mám o tom myslieť.
Pridam taku malu informaciu...Mozno ju tu uz aj niekto dal
Zastavka Culenova:Davaju tam novy povrch tie slavne cervene kachle;)A preto je zastavka posunuta o par metrov dalej..Tyka sa to zastavky smerom na Malu scenu,Safarikovo namestie.
Piatok 13. :
- 2813 okolo 13. h. vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV 2817 a napokon 2300
- 2314 po prve - od 15:22 h. docasne vypadol na jedno kolo na linke 34/6, neskor ho nahradil ZV 2827
- 2929 o 15:28 h. odisiel do vozovne z linky 83/3, od 18:21 h. ho mal nahradit 2310, ale ten po prichode z vozovne na konecnu Pri krizi ostal stat pre poruchu a tak neskor tuto linku prisiel hradit ZV 2827 a az okolo 19:30 h. 2310 zacal tuto linku naostro
- 7915-16 okolo 15:45 h. vypadol na linke 5/4, neskorho nahradil 7955-56
- 2314 po druhe - o 18:07 h. odisiel docasne do vozovne z linky 34/6
- 7803-04 okolo 18:30 h. docasne vypadol na linke 1/7, neskor ho nahradil ZV 7718
- 7789-90 o 20:07 h. odisiel do vozovne z linky 12/5 a tak poslednu jazdu z Dubr. na Saf. nam. o 20:21 h. neabsolvoval, bez nahrady
- 7834 po 16. h. ako ZV na linke 2
- 7720 po 19:30 h. ako ZV na linke 9/2
Po 21. h. sa na Staromestskej ulici zrazil autobus MHD s osobnym autom. ( info stella servis )
Vyprava podla poradia:
1: 7749-50, 7723-24, 7737-38, 7781-82, 7732-31, 7805-06, 7803-04, 7815-16, S 7757-58, 7819-20, 7793-94
M: ZV 7718/7
5: 7837-38, 7937-38, 7907-08, 7915-16, 7909-10, 7839-40, 7901-02, 7923-24, 7939-40, 7917-18, S 7602-10, 7911-12, 7931-32, 7729-30, 7935-36
M: 7955-56/4
12: 7753-54, 7765-66, 7817-18, 7795-96, 7789-90, 7809-10, S 7759-60, 7775-76
20: 1702, 1024, N 1004, 1008, 1017
22: 1100, 1062, 1010
27: 1011, S 1007, 1004, VW 1902, VWv 1818
34: 2822, 2315, 2811, 2512, 2830, 2314, S 2304, 2514
M: ZV 2827/6
35: 3628, S 3508
83: 2308, 2813, 2929, 2515, 2809, 2940, 2810, 2938, S N 2826, 2404, 2818, 2814, 2812
M: ZV 2817 a 2300/ oba 2; ZV 2827 a 2310/ oba 3
380: 1901
382: 1111
504: 1824
ano, ale to by chcelo aj urcitu volu a financie, btw, neviem kto tu s tym prisiel ale plne podporujem ten nazor ze trate by mali byt trojkolajne - dali by sa jednak robit expresy (t.j. predbiehat vozy ktore stoja v kazdej zastavke) a okrem toho to ma tu vyhodu ze na trati viem robit kompletnu udrzbu bez vyluk trate ako takej (akurat mi to zrusi expresne linky ) jasne ze takyto system vyzaduje plne funkcnu zabezpecovacku a schopnych dispecerov...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.