Linka 4: obojsmerne prerušená premávka na Vajnorskej. Zo Zlatých pieskov premáva po Stn. Nové Mesto a späť. Z konečnej zastávky Pri kríži za zastávkou Trnavské mýto (D) premáva na konečnú zastávku Astronomická. Náhradná doprava X4: premáva medzi zastávkami Trnavské mýto (J) - Stn. Nové mesto.
L3 jazdí z Rače na Hlavnú stanicu (7510? to mala aj na transparente, 7504 s nezmeneným cieľom Petržalka, hoci odbočila na HlSt). Blumentál smer Rača obsypaný vlčákmi. Cez Blumentál jazdí aj L4. Dispečer v teplúčku auta.
Edit: Podľa tabúľ výluka skončila 12:39.
Keď je raz dopravca zazmluvnený robiť NAD, neexistuje povedať, že nema vóze a nespraviť žiadnu NAD. Keď bola na Záhorí/Morave zimná kalamita, ZSSK obvolávala zaradom súkromných zájazdových dopravcov, kto vie zohnať vodiča a poslať voz. Ale v tesnom susedstve hlavného mesta je zrazu rocket science hľadať voľný autobus...
Podľa mňa v situácii, ktorá nastala včera, jednoducho spúšťaš primitívnu triáž v zmysle: čo je rozbité zostane rozbité a čo nie je rozbité, to idem zachraňovať. Viem, že zase pôjdem proti prúdu, ale ani organizátor IDS, ani objednávateľ a ani dopravca nemajú čarovný prútik, ktorý by vyčaroval ďalšie autobusy s ďalšími vodičmi a už vôbec nemajú čarovný prútik aby odstránili zápchy (v ktorých sú už autobusy s vodičmi uviaznuté). Včera som sa v tom regióne úplne nepohyboval a tak neviem posúdiť, ale jediné, kde to mohlo zlyhať zo subjektívnych príčin, je komunikácia s cestujúcim.
620 cez Veľký Biel+všetky svoje dediny by bola dosť komplikovaná, aj keby vo VB obsluhovala len Bratislavskú a poštu(na Bratislavskej hociktorým smerom sa blbo otáča, takže by bolo lepšie pretiahnuť to ku pošte, kde síce nie je oficiálne obratisko, ale tvar zastávkového zálivu s možnosťou otáčania zjavne počíta).
Ja som koordinátor alebo niekto iný? Ten koordinátor ani len informaciu nevydal, nehovoriac o tom, že ja ako obyčajný cestujúci musím tu vymýšľať zabezpečenie verejnej dopravy na úseku BA-SC.
Keďže PAD ma meskanie 100 minut, tak pošlem operatívne cez D1, kde teda kolóny vôbec neboli, a základ nechám na 620 cez Ivanku a Bernolakovo a ďalej. Tak, ako sa to robí v MHD, a tak, ako sa to píše v zmluve.
To uviaznuté EC 277 som tiež nepochopil. Ak tam vypli elektrinu, tak som čakal, že ho záloha vytiahne niekde ďalej, kde si bude môcť obehnúť súpravu a ísť odklonom cez TT.
Pane Bože, tých 90-120 min. bolo myslených na PAD...
Tak ako si ty predstavuješ riešenie tejto situácie? PAD sa ti rozpadá kvôli vysokým meškaniam. Voľné vozidlá, ktoré má dopravca k dispozícii jazdia v regióne, aby sa čo najmenejšieho počtu cestujúcich dotkla táto situácia. Všetky spoje v smere SC sú preplnené (s Arrivou cestuješ, takže si vieš predstaviť ako vyzerá 80 ľudí v SORke). Som zvedavý...
Kde uviazlo to EC? Nedalo by sa ho otočiť a poslať cez TT a Sereď. Rovnako ostatné diaľkové vlaky, ktoré sa do zasiahnutého úseku ešte nedostali mali byť odklonené.
Arriva to má v zmluve, že zabezpečuje NAD v podobe XS60 v prípade prerušenia premávky na železnici. Škoda, že si to nikto nepamätá, ani koordinátor.
Prerušená premávka trvá do týchto chvíl od 14:40, takže akých 90 az 120 min meškania? Doteraz žiadne vlaky nejazdia už 5 hodín, EC a REX stoja vo Vajnoroch bez kúrenia a toaliet, bystrické R zas v opačnom smere už 2 a 4 hod. S60 jedna súprava pendluje medzi HLST a Vajnormi, druhá medzi Bern a GA, spojenie medzi nimi neexistuje. Bez spojenia s BA teda je celý úsek GA-Vajnory už 5 hodín.
Takže neprichádza do úvahy voziť ľudí? Tak potom ďakujem pekne IDS BK. Mimochodom do tohto momentu od BID o tomto žiadna informácia nevyšla.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.