Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #179220:
Vo Vajnoroch pri peróne, majster ale nemal poznanie na odklonovú trať.
Reakcia na: Joyki #179223:
620 cez Veľký Biel+všetky svoje dediny by bola dosť komplikovaná, aj keby vo VB obsluhovala len Bratislavskú a poštu(na Bratislavskej hociktorým smerom sa blbo otáča, takže by bolo lepšie pretiahnuť to ku pošte, kde síce nie je oficiálne obratisko, ale tvar zastávkového zálivu s možnosťou otáčania zjavne počíta).
Reakcia na: AndyNO #179221:
Ja som koordinátor alebo niekto iný? Ten koordinátor ani len informaciu nevydal, nehovoriac o tom, že ja ako obyčajný cestujúci musím tu vymýšľať zabezpečenie verejnej dopravy na úseku BA-SC. 😂
Keďže PAD ma meskanie 100 minut, tak pošlem operatívne cez D1, kde teda kolóny vôbec neboli, a základ nechám na 620 cez Ivanku a Bernolakovo a ďalej. Tak, ako sa to robí v MHD, a tak, ako sa to píše v zmluve.
Reakcia na: TomJ #179220:
To uviaznuté EC 277 som tiež nepochopil. Ak tam vypli elektrinu, tak som čakal, že ho záloha vytiahne niekde ďalej, kde si bude môcť obehnúť súpravu a ísť odklonom cez TT.
Reakcia na: Joyki #179218:
Pane Bože, tých 90-120 min. bolo myslených na PAD...

Tak ako si ty predstavuješ riešenie tejto situácie? PAD sa ti rozpadá kvôli vysokým meškaniam. Voľné vozidlá, ktoré má dopravca k dispozícii jazdia v regióne, aby sa čo najmenejšieho počtu cestujúcich dotkla táto situácia. Všetky spoje v smere SC sú preplnené (s Arrivou cestuješ, takže si vieš predstaviť ako vyzerá 80 ľudí v SORke). Som zvedavý...
Reakcia na: Joyki #179218:
Kde uviazlo to EC? Nedalo by sa ho otočiť a poslať cez TT a Sereď. Rovnako ostatné diaľkové vlaky, ktoré sa do zasiahnutého úseku ešte nedostali mali byť odklonené.
Reakcia na: Joyki #179218:
Asi 528, 610, 620, 630 a 632 jazdia kvôli odklonu s takým vysokým meškaním.
Reakcia na: AndyNO #179217:
Arriva to má v zmluve, že zabezpečuje NAD v podobe XS60 v prípade prerušenia premávky na železnici. Škoda, že si to nikto nepamätá, ani koordinátor.

Prerušená premávka trvá do týchto chvíl od 14:40, takže akých 90 az 120 min meškania? Doteraz žiadne vlaky nejazdia už 5 hodín, EC a REX stoja vo Vajnoroch bez kúrenia a toaliet, bystrické R zas v opačnom smere už 2 a 4 hod. S60 jedna súprava pendluje medzi HLST a Vajnormi, druhá medzi Bern a GA, spojenie medzi nimi neexistuje. Bez spojenia s BA teda je celý úsek GA-Vajnory už 5 hodín.
Takže neprichádza do úvahy voziť ľudí? Tak potom ďakujem pekne IDS BK. Mimochodom do tohto momentu od BID o tomto žiadna informácia nevyšla.
Reakcia na: Joyki #179214:
Ako si prišiel na to, že BID nič nerobí? Na klasickú NAD nemáš autobusy ani vodičov, meškania liniek boli na úrovni 90 až 120 min. takže v prvom rade bolo potrebné v PAD zachrániť toho čo najviac podľa možností a schopností, koniec koncov, všetky vozidlá, ktoré mal dopravca k dispozícii boli použité na vyrovnávanie meškaní. A všetky linky v smere z BA, či už expresné alebo klasické, jazdili úplne preplnené, takže nejaké odklonenie liniek (napríklad cez ŽST Vajnory) neprichádzalo do úvahy.
Reakcia na: Joyki #179214:
Tak tam to teda musí ozaj vyzerať zaujímavo.
Údajne je dôvodom MU - teda uzavretá trať aj cesta masívny únik plynu spôsobený poškodením plynovodu stavebnými prácami na mieste.
Reakcia na: trolejbus6207 #179213:
Mierne vybrakovaná? 😆 no super tak hádam do jari 2025 sa ju podarí skoro po roku znova sprevádzkovať 😅
Od 14:30 prerušená premávka na trati 130 medzi Vajnormi a Bernolakovom. Cestujúci uz 3 hodiny sedia vo vlakoch bez prúdu a kúrenia. Nahrada žiadna, ani vážená BID nič nerobí. Zavretý je nadjazd pri METRE, obchádzka cez Ivanku a Bernolakovo.
Reakcia na: majky1602 #179209:
Je opravená (Poliaci ju opravili tu na ťažkej údržbe trolejbusov), akurát je mierne zkanibalizovaná, takže sa čaká na náhradné diely...
Reakcia na: Ike #179210:
V tomto Meste je "mimoriadnou udalosťou" s masívnym dosahom (nielen) na verejnú dopravu aj lejak, sneženie, poľadovica, strhnuté trolejové vedenie, denný beh, nočný beh, cyklopruh, ale aj papalášska žranica v centre. Som si istý, že si dokážeš spomenúť na výskyt takých okolností za ostatných 30 rokov. ... nevraviac o schopnosti zodpovedných útvarov adekvátne reagovať.
Reakcia na: Ike #179208:
Čo chceme od mestskej politiky ? Nuž v prvom rade to, aby existovala. Musí nadväzovať na priority politiky štátu (logicky a pragmaticky predpokladám, že musí existovať) a poskytovať ucelenú víziu rozvoja Mesta v rovine taktickej, strategickej ako aj operačnej. Aktuálny stav, keď rozhodnutia naprieč všetkými úrovňami závisia od rannej nálady, narcistického počítania srdiečok na sociálnych sieťach a rád spindoktorov je to, čo tu skutočne nepotrebujeme.
Reakcia na: andy27 #179205:
Vedel by si definovať "mimoriadnu udalosť" a koľko takých udalostí nastalo za posledných 30 rokov? Pripomínam Ti, že stále platí právo prednostnej jazdy a stále vie regulovčík ovládať križovatku podľa potreby.
Nemá niekto infošky ohľadne #6916? Či už sa opravuje v Poľsku, alebo je stále u nás na Trnavke ?
Reakcia na: si #179207:
Čiže pridanie jedného, eventuálne dvoch riadených priechodov do existujúcich svetelných križovatiek tak, aby bol celý, nie nevýznamný prestupný uzol komfortný a bezbariérový, pričom na tejto relácii už dnes je približne 20 riadených či neriadených priechodov pre chodcov, neimplementujeme preto, lebo autá by si postáli trochu dlhšie a niektorí vodiči prehodnotili svoje dopravné správanie? Čo potom chceme od mestskej politiky? Položme si naozaj serióznu otázku.
Reakcia na: Ike #179206:
uplne podobne nema nikto dovod ist zo zahorskej do race po obchvate, taktiez to je aj kilometricky aj casovo vyrazne dlhsie....

a ze auta v meste su fuj fuj a obvzlast tie tranzitne, s tym sice suhlasim, ale riesenie ze mas miesto toho najazdit 2x viac km za dvojnasobok casu mi velmi efektivne nepride a asi nebudem sam....
Reakcia na: si #179202:
Tvoj príklad pracuje s účelovými a nelogickými rozhodnutiami. Z Bratislavy do Liptovského Mikuláša nemá nikto dôvod chodiť cez Budapešť a Košice, pretože na tento účel stojí R1 s výnimkou úseku 60 km úseku cez Donovaly. Absolútne nikto nemá dôvod a motiváciu chodiť cez Košice a absolútne v žiadnom politickom programe nie je v úmysle presmerovať tranzit idúci povedzme cez Staré Hory cez Košice.

V prípade Bratislavy je pochopiteľná a aktívna politika, ktorá tlačí autá na obchvat (kam patria, pre nich bol budovaný) tak, aby nestáli v kolónach v meste a vytvárali všetky tie externality, ktoré vytvárajú (vrátane meškaní MHD). Úrovňové priechody na Šancovej by síce situáciu mierne zhoršili, ale zase by oddelili vodičov majúcich štart/cieľ niekde blízko Šancovej, od vychytrálkov, ktorí si myslia, že divokou jazdou cez mesto predbehnú kolóny na Prístavnom moste. A ak by to bolo zo všetkých strán "zbuspruhované", možno by niektorí (vzhľadom na to, že celý uzol Pod stanicou by sa stal mimoriadne bezbariérový) presedlali aj do MHD (a to na konci dňa všetci chceme).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.