Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #220349:
vyrovnávka bude v zmysle KEVov, GySev Mávu, a Máv voči ZSSK.
PPS sa posúva. Je pravda, že to musí na území štátu prevziať spoločnosť s oprávnením, avšak, jazda po PPS je jednoduchšia administratívne než jazda do územia štátu.
Reakcia na: fanatikmhd #220337:
Logika. Prvy peron je plny Viedenakov, kde tan chces pchat este GYSEV? Okrem toho k druhemu nemusi posielat viacsystemove jednotky....
Btw, v pracovne dni rano chodi jeden Viedenak (5.40) aj z druheho ?
Reakcia na: kecho #220330:
Zmysel by to veľmi nemalo. 91/191 je intervalom a jazdnou dobou veľmi konkurenčná. Iné by bolo ak by to odtiahli aspoň na nové mesto. S TIOPom trnávka, prípadne so zastávkou einsteinova by to mohlo byť slušne využitie dvojkolajnej trate na mestské dopravné nároky
Reakcia na: fanatikmhd #220338:
Okrem KEV-ov existuje aj možnosť vyrovnávať výkony normálne peniazmi (samozrejme sa musíme oprostiť od molochoidného myslenia "národných" dopravcov.
Reakcia na: fanatikmhd #220346:
Čo s tým má pohraničná prechodová stanica (ktorou sú Rusovce? Aj do Rusoviec musí mať trasu zo štátnej hranice dopravca, ktorý má na toto oprávnenie, trasa sa láme na štátnej hranici, nie v PPS.
Reakcia na: gejza #220342:
Prestaň to točiť dokola. Čo má súčasný Siemens spoločného s tým, čo linkuješ? To aj mlátiš nemeckých turistov na ulici? A čo to má spoločného s predmetom diskusie? Siemens semafory nepochybne vie.
Reakcia na: S499.1023 #220341:
Nie, PPS rieši túto problematiku dostatočne. Preto vravím, že ak mu toto nevyjde, čo nevyjde (to vieme dopredu) tak sa zmení táto papierová formalitka. Ty asi jediný tu môžeš tušiť o čo ide.
Gryzly65: Čo to má s tým spoločné? GySev má predsa jazdiť s BR 4744. Takže? Stále nechápem ten problém.
Kým sa dnes riešilo 2 vlaky ráno a 3 vlaky popoludní medzi Petržalkou a Rajkou, ktoré spasia celý svet, tak zatiaľ sa cestovalo v rámci Senca z logistického centra do centra 55 minút.

Vidno, aké priority sú tu dané... skapínam z nich fakt ?
Reakcia na: fanatikmhd #220338:
Takže iba cez pracovné dni pôjdu vlaky z Petržalky do Rajky, resp. Hegyeshalomu?
Reakcia na: 810zssk #220331:
To ale znamená, že do Rajky prestanú z Gyoru jazdiť Talenty MAV-START Zrt? A celkovo teda bude zvýšený počet spojov do Rajky prípadne budú v iných časoch ako sú v súčasnosti, a teda táto zmena bude mať výrazný dopad aj na vnútroštátnych cestujúcich v Maďarsku? Predpokladám, že dvojhodinový interval počas celého dňa spred niekoľkých rokov na úseku "Rajka - Hegyeshalom" sa však nevráti.

Totiž GySEV v súčasnosti nejazdí z Rajky do Gyoru. Niektoré vlaky idú iba po Hegyeshalom a niektoré pokračujú jednokoľajkou do mesta Csorna. Takže cestujúci z Rajky do Mosonmagyaróváru a Gyoru musia z vlakov GySEV prestupovať v Hegyeshalome na vlak MAV-START Zrt (či už vnútroštátny alebo medzištátny prichádzajúci z Bruck an der Leitha).
Reakcia na: S499.1023 #220340:
problém bude možno v tom, že pre ich súčasného dodávateľa neboli semafory vždy core businessom

http://holocaustonline.org/siemens/


dajme mu ešte pár rokov, snáď sa to naučia ....


Reakcia na: fanatikmhd #220338:
GySEV (nie GySev) by hlavne musel požiadať o bezpečnostné osvedčenie časť B na Slovensku, čo nie je až taká banalita, takže sa dá na 99,99% predpokladať, že na SK sa bude jazdiť na licenciu niektorého existujúceho SK dopravcu.
Reakcia na: janstar #220326:
A budú dva kilometre áut od Lamača a od Pražskej, ty Viedeň. Dispečing samozrejme je.
Reakcia na: fanatikmhd #220337:
Napájacia sústava?
Reakcia na: Viko #220328:
K info:
GySev má teraz do určitého času možnosť zriadiť licenciu. Ak ju nezriadi, čo ju nezriadi, príde k jednej administratívnej zmene v značení, to je všetko.
KEVy sa budú vyrovnávať GySev-Máv, Máv-ZSSK.
o IDS zatiaľ nepadla žiadna žiadosť, klasický Os cudzieho dopravcu.
Inak ide len o 10 vlakov (5 párov). Dva ráno, tri poobede (Časy môžem na požiadanie upresniť)
Reakcia na: Emil #220333:
Prečo by mal GySev behať len k druhému perónu? Aby sa zas používal? či?
Reakcia na: janstar #220326:
Problém bol pokazený nemTedom za patr=onkou pred mokrohájskou. Stálo všetko, od hlavnej stanice, celé kramáre, aj mlynská... Nebolo to semaforom...
BSK začal stavebné konanie na stavbu „Oprava električkovej trate Špitálska ul.“, pričom nariadil ústne pojednávanie na 24.4.2017. Čo sa týka stavby, najvýznamnejšou zmenou bude presun zastávky Mariánska v smere do centra mesta až za križovatku s Mariánskou ulicou (oproti súčasnej zastávke smere von z mesta, pri kvetinárstve). Táto zastávka bude po novom riešená ako zastávka bratislavského typu (Blumentál), pričom pôvodný zastávkový ostrovček sa zruší. Koľajová trať bude riešená formou pevnej jazdnej dráhy, pričom kryt trate bude asfaltový, okrem priecestia s Ul. 29. augusta, ktoré bude riešené cementovobetónovým krytom vozovky. Zastávky budú vybavené automatmi, prístreškami a informačnými elektronickými tabuľami.
No ale ak sa k tomu postavia v GYSEVe ako Jancura, tak na nejaku IDS do Rajky mozme zabudnut ?
Reakcia na: 810zssk #220332:
V Petrzke urcite je, ale neviem ci aj na 2 nastupisti kam by GYSEVaci museli chodit 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.