Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
vyskusal som nove krizovatky Zilinska a Mytna vo vikendovom rezime...
a je to jedna katastrofa... to navrhoval KDI cielene aby mohol ukazat ako preferencia nefunguje a sposobuje nehody??!!

bol som pri Mytnej asi 3 minuty, a behom nich:
- prudke brzdenie so zastavenim na priechode a druhe auto skoro donho naraz z Mytnej
- prejazd na cervenu z I Karvasa, a chytenie policiou, ktora na to ocividne striehla!! neuveritelne... pasca na prejazd na cervenu a urcite mnozstvo nehod, i ked nie s elektrickou, lebo rezeevne casy su obrovske, ale proste naraz do seba aut za sebou, ked prvy postrehne cervenu a druhy nie...

potom som si to vyskusal autom, a vedel som co cakat, a videl som elektricku! ale ta oranzova je proste prilis kratka!! to je nemyslitelne... z blikajucej na stalu oranzovu ako ma vodic zachytit? ked si vsimne ze nezhlasla, tak us je cervena!! oranzova ma byt extra dlha, aj zopar sekund... chapem ze nic sa nestane ked prejdem na cervenu - lebo tam dali rezervy... ale stane, lebo policia striehne! a potom vodici co nedodrziavaju odstup ano zial su...

a este toho co chytila policia, isiel z vedlajsej, daval prednost a vosiel na okraj krizovatky za blikajucej oranzovej, pocas davania prednosti sa zmenil signal na cervenu... a policia!!
pocas davania prednosti zaregistrovat ze sa zmenila oranzova blikajuca na cervenu?? keby som o tom nevedel, tak nie je sanca... ja som vedel, videl elektricku, tak som preventivne zastal, lebo som predvidal co nastane...

keby bola trvala oranzova aspon 3 sekundy tak nic nepoviem...
ale ona je dlha asi ako 1 cyklus blikania, takze ked si uvedomim ze neblika, tak uz je cervena... a to dava pascu policii a sposobuje nezvyklo prudke brzdenia...
Reakcia na: Peon #220090:
Spomienka na mladosť (pred cca 40 rokmi): S mojou (vtedy ešte budúcou) manželkou sme zišli za tmy premočení zo zimnej túry do Plaveckého Podhradia, prišiel šukafon s prívešákom idúci smerom do Plaveckého Mikuláša a sprievodca nás pozval dnu, že čo tam budeme mrznúť a čakať, kým sa v Mikuláši obráti. Keď videl mladú dvojicu, v prívešáku nám zhasol svetlo a ospravedlňoval sa, že kontrolku na ovládacom paneli zhasnúť nemôže ? Takže sme mali celý vozeň pre seba, lebo ďalší cestujúci nastupovali do motora, keď videli prívešák zhasnutý ?
Reakcia na: Ike #220089:
To bola reakcia na citát z webu ZSSK: "Dodáva, že obnovenie dopravy bolo možné len vďaka objednávke a financovaniu bratislavskej krajskej samosprávy." Viem, že aj na trať 113 do Záhorskej Vsi prispieva BSK, ale linka S25 slúži hlavne na bežnú prepravu cestujúcich (do školy, do práce, za lekárom, na úrady a pod.).

Do Rohožníka (resp. Plaveckého Podhradia) je to hlavne pre turistov tie 2 spoje cez víkendy a sviatky (domácim tam viac vyhovujú autobusy), takže aj preto som očakával, že tam bude špeciálne cestovné. S499 však dobre argumentuje, že v porovnaní so sezónnou linkou z Břeclavi do mesta Lednice (kde navyše jazdia historické vlaky) na trati 112 nie je nič až také turistický významné.
Reakcia na: Peon #220086:
Tak to je teda šok. Vo vlaku zssk cestovné zssk!?
Reakcia na: Peon #220086:
1) A kto by do tej ritnej diery cestoval za špeciálne cestovné?
2) To nie sú TIE Lednice ale TA Lednice.
Inak opäť nebolo potrebné pozerať na nick autora.
Reakcia na: Peon #220086:
Majú tam autobusy. Nemyslím si, že práve na Plavecké Podhradie by bolo treba zaviesť pravidelnú osobnú dopravu vlakom do Zohoru, keď majú priame autobusy do Bratislavy. Nie sú tam väčšie sídla, ekonomicky by to bolo nerentabilné, sám píšeš, že stanice sú ďaleko od obcí, tak teda?
Dúfam-nový predseda VÚC o rok to možno obnoví, aj keď dvakrát do dňa je nič, to nepriláka ani cyklistov... veľká škoda to teda nebude zrejme. ?

Nie je dôvod zaviesť špeciálnu tarifu, mňa skôr šokuje to, že by bola špeciálna. Kým zo Záhorskej idem zadarmo, od Zohoru ďalej už špeciálne platím. A za čo? Tá istá bageta...
Reakcia na: mrkvakj #220084:
Šokovalo ma, že trať 112 bude zaintegrovaná v IDS BK a bude tam platiť aj tarifa ZSSK! ? To v praxi znamená, že asi polovica cestujúcich tam bude môcť cestovať bezplatne. Predpokladal som, že tam bude špeciálne cestovné podobne ako na trati z Břeclavi do Ledníc (aj keď tam jazdia historické vlaky). http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/velky-navrat-k-plaveckemu-hradu-a-do-lupkowa-pojdu-vikendove-vlaky.html

Na druhej strane však chápem, že pred župnými voľbami by bolo politicky rizikové dať tam špeciálnu tarifu a toto bude dobré promo pred voľbami. Na jednej strane sa mi ako fanúšikovi verejnej dopravy páči, že po 14 rokoch sa tam obnovia osobné vlaky (aj keď iba cez víkendy 2-krát denne), ale viaceré železničné zastávky sú tam pre ľudí dosť nevhodne umiestnené na úplnom okraji alebo mimo zastavaných častí obcí (Jablonové, Pernek, Kuchyňa, Sološnica, Plavecké Podhradie). Relatívne atraktívne umiestnené sú iba železničné zastávky v obciach Lozorno a Rohožník. Očakávam, že to nebude úspešné a 1. 10. 2017 tam pôjde vlak naposledy, a teda že v roku 2018 už nepôjde znova žiadny. ?
Reakcia na: mrkvakj #220084:
Prečo nie už aj 29. a 30. apríla? Lebo to nie je prvého, lebo všetko sa musí zavádzať striktne od prvého. ?
Nakoniec trat 112 ZSR bude do IDS BK zaintegrovana 🙂 Od maja. Napisal to Freso do komentarov pod svoj prispevok o busoch na Pezin.babu.
Reakcia na: Gryzly65 #220082:
Málo.
Reakcia na: S499.1023 #220081:
A výsledný súčet vydeliť dvomi, vzhľadom k tomu, koľko z nich prispieva pod viacerými menami.
Reakcia na: pharel #220080:
Však pri každej fotke máš autora, tak si ich môžeš spočítať.
Reakcia na: Dispecer #220076:
Dik a kolki su ti hlavni fotografi? Nakolko su tam cezkontinentalne prispevky, raz Amerika (S a J), potom Afrika, potom Azia a mesta po Europe ani nehovorim. 🙂
Reakcia na: iknowyou_A #220077:
Mozete soferov hodnotit aj cez Staffino aplikaciu 🙂
Reakcia na: iknowyou_A #220077:
piste podnet na vnutorna.kontrola@dpb.sk ... nie sem, toto je stranka PRIAZNIVCOV MHD (nie DPB!!!!). ale to iste viete, ked ste sem pridali prispevok po tom, co vam to oznamilo. 😉
Dobré ráno,
nastupovala som na linku číslo N74 o 3:30 z hlavnej stanice. Pan šofér ma pri nastupovaní zatvoril do dverí a ešte mi začal nadávať. Po menšej výmene názorov sme prestali komunikovať. Na zastávke kde som vystupovala zastal celkom prudko, to je ale v poriadku, môže sa stat že je človek unavený.. Jediné čo ma trápi, je ta komunikácia so "zákazníkom". Spravím chybu, nezačnem obviňovať. Bola by som rada ak by sa na tom zapracovalo, nie vždy sa vaši zamestnanci vedia správať a celkom ma to mrzí, sama pracujem v službách a takéto niečo by som si k zákazníkovi nikdy nedovolila.
Reakcia na: pharel #220069:
Neviem ako ostatní, ale dá sa to stihnúť aj popri iných veciach (napr. návšteva pamiatok) a finančne to až také náročné nie je. ?
Pre úplnosť by sa zišlo sem http://imhd.sk/ba/mapy-schemy pridať nejakú schému zo stredu deväťdesiatych rokov 😉
Reakcia na: Error 0x007 #220073:
Koľko ľudí zomrelo v nemocniciach? To aby som sa im vyhýbal oveľa viac než jazde MHD v niektorých úsekoch.
Reakcia na: irizar #220072:
"Na týchto úsekoch ide v MHD o život!" vs. "za uplynulé 4 roky takto zomreli 3 ľudia."
#facepalm

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.