z Nám 1.maja by mohla ist ta trat cez podjazd pred Schustrom a potom hybaj cez Novy most do Petrzalky Len to treba predlozit poslancom na WC ( pardon VUC).
nemyslim si zeby likvidacia trate na obchodnej bola dobrou myslienkou, je sice pravda ze sa tam motaju ludia spolu s pomaly iducimi elektrickami, ale vela ludi na tych zastavkach na obchodnej aj nastupuje a vystupuje... Mozbyt by bola zaujimava tretia priecna trat cez mesto, hlavne ak by relativne expresne vedela spojit severnou stranou periferie, ale urcite nie na ukor existujucej trate...
Trat po Obchodnej a Radlinskeho bola postavena uz v roku 1899 (teda vlastne v predminulom storoci ). Zrusena bola v roku 1926 a od 1951 po Obchodnej chodia trolejbusy. Takze planovane zrusenie by bolo uz druhe v jej historii.
Mimochodom, prelozenie trate na Mytnu a 1.maja je len hmlista myslienka, alebo je uz aspon trochu jasne, kade presne by trat mala viest a ako by boli umiestnene zastavky?
no ja som nedavno cital v nejakom clanku v novinach, ze napr. s rekonstrukciou chodnikov na obchodnej a podobne pocita magistrat az vtedy, ked budu eliny prec :((((
Juro: Cela ta myslienka trate po Mytnej a Nam. 1. maja spociva v tom, aby sa viac oddelili od seba trate na Obchodnej a Spitalskej. Z Nam. 1. maja by to malo ist cez Hodzovo a Hurbanovo nam., aj ked mne by sa naviac pacilo, keby to islo rovno na Staromestsku a do tunela, co je vsak nerealne.
Martyku, než tu začneš něco psát, tak si to nejpreve zjisti. Linky a jejich pořadí.
102:14
144:21
152:20
175:11
187:20
200:31
X-C:41
Pro všechny, kdo tu četl, že se milý Martyk musí smát, po součtu mi to dělá 158 pořadí, tedy pokud dobře počítám.
Tak než tu začneš zase něco příště psát, tak si zjisti nformace. Jestli chceš, vezmu tě do garáže klíčov, kde dosteneš i grafikony všech linek.
Pro neznalé. Linky, které jsem napsal jezdí ze Severního města a jsou prodlouženy po trase metra C až na Pražského povstání. Linka X-C jezdí pouze v úseku Nádraží Holešovice-Pražského povstání. Takže po trase Nádraží Holešovice-Pražského povstání jezdí linky, 102,144,152,175,187,200 a X-C! Jejich součet dělá 158 pořadí za den.
Ve vyloučeném úseku metra se všechny linky počítají, jako jedna, jelikož na displayi mají všechny napsáno X-C.
Zase si mě nasral.
Keby isla elina z Obchodnej prec, uvolnilo by to miesto pre auta vselijakych borcov, ktori tam teraz velmi kde nemaju zaparkovat. A ani si velmi neviem predstavit, kde by sa pri sucasnej situacii na Nam. 1.maja vosli elektricky. Sucasna trat je podla mna dobre situovana.
Andy: presne tak, ale asi tam zavadzaju ludom ktori tam jazdia na autach. Elina v pesej zone nie je nic neobvykle. Elina na Obchodnu pasuje. Este keby som sa tak mohol dostat z Obchodnej priamo do Petrzalky cez Stary most, to by bolo super.
No ja si myslim, ze dat prec elinu z obchodnej je blbost. Nemyslim, ze by zavadzala ludom, ci ludia jej - podla mna to k obchodnej patri a je celkom dobre, ze tam elina je. Hodi sa to aj z hladiska toho, ked sa chce clovek niekam doviezt - ma to blizko k mierku, ku kolarku, k nam. snp, k michalskej brane a nakoniec aj priamo na obchodnu ulicu. Myslim, ze elina je tam super a je to jediny druh dopravy, ktory moze chodit defacto v pesej zone.
KLF: Na margo tych elin 4 - 5 rokov je trochu krátky horizont čo sa týka nákupu nových elín (je to dosť veľa peňazí taká nová elina)ale o takých 8 rokov BA určite bude mať aj na nové eliny. VeĎ najprv treba tých 300 plyňákov a to chcú do 2010 No darmo Ba vytvára 30% HDP a dostáva mizivé % a pán Rusko aj s Ficom tvrdí že je to veľa, že treba látať diery na východe, asi viac peňazí tým naším super pracovitým spoluobčanom. Ešte že volím cyklistu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe