barky: no o 10-ke neviem nic. Ale 13-ku si este pamatam - je to cca tak 9 +/-1 rokov, co mala pravidelnu trasu z hlavnej stannice cez obchodnu nam. snp "konecnu" namp. ludovita stura a spat cez safko, nam. snp - obchodnu na hlavnu stanicu.
Trochu sa mi mari, ze predty, alebo potom sa ta trasa nejako menila a nakoniec ju zrusili. Dovod si uz nepamatam - myslim, ze to bolo kvoli tomu, ze 1-ka zacala chodit az na stanicu. Ale nie som si isty.
No a dnes sa mozes zviest 13-kou, napr. predvcerom sa mi to podarilo. Ze vraj to niekedy chodi ako zalozne vozidlo, ale principu nerozumiem.
Trochu sa mi mari, ze predty, alebo potom sa ta trasa nejako menila a nakoniec ju zrusili. Dovod si uz nepamatam - myslim, ze to bolo kvoli tomu, ze 1-ka zacala chodit az na stanicu. Ale nie som si isty.
No a dnes sa mozes zviest 13-kou, napr. predvcerom sa mi to podarilo. Ze vraj to niekedy chodi ako zalozne vozidlo, ale principu nerozumiem.
Martin Fundárek
Ad 111 - ja snáď ešte niekde mám CP 111 z čias, kedy to ešte neboli "odchody", ale klasický cesťák.
Ad inverzná tabuľa - pamätám sa, že kedysi sa robili pokusy, aká farba na akom pozadí je najlepšie viditeľná. Možno Tvoja tabuľa pochádza práve z tohto experimentu. (Vyhrala to vtedy čierna na žltej pred červenou na bielej.)
#9847>
Aha, zamenil som Limbovú za Stromovú. Ale pochopil si to v zásade správne - mal to byť takmer úplný kruh z Koliby cez Mierko, Červený kríž, Patrónku a Kramáre zasa až pod Kolibu. Text "Brečtanová-Vlárska (prechodne iba po Búdkovú) treba chápať tak, že v textovej časti máp cca od r. 1971 (edícia s mestským erbom) sa uvádzali iba konečné stanice, resp. ulice, na ktorých boli umiestnené, a to boli Brečtanová (= zast. Koliba) a Vlárska.