Reakcia na: Emo #98883:
"Podľa mňa centrum úzkym hrdlom JE. Aj keby si z centra vyhnal posledné auto, tak z priestorových dôvodov tam nemôžeš ísť tak rýchlo ako na periférii" - Úzke hrdlo by bolo, keby sa v špičke vytvárali električkové zápchy, čo sa podľa mňa nedeje. Taká Obchodná je povedzme "pomalé hrdlo", pretože je tam obmedzená rýchlosť. Toto zdržanie je ale zanedbateľné. Okrem toho pre 80% cestujúcich je centrum cieľom cesty, takže sa ich zdržanie v podstate netýka. "Úzke hrdlá", ktoré podľa mňa treba riešiť, sú napríklad Molecova, Račianské Mýto, križovatka pri NBS, Radlinského - teda ŠIRŠIE centrum. Väčšinou by sa riešením týchto miest dalo pomôcť aj IAD.
realizovalo sa naraz vsetkych 12 variantov a tak si mozes vychutnat jazdu polozapustenym bezkoliznym variantom okolo vozovne rovniankova 14, prestupnym uzlom pseudometra na kamennom a takisto jazdu v hlbenom koridore po dubravskej a karlovesskej radiale... do ruzinova zial nemozes, lebo tam prebieha likvidacia trate, aby sa tam potom zasadil na polroka travnik a vybodavala fungl nova radiala... vsetko je to samozrejme realizovane sirokorozchodnymi obojmsmernymi lahko-tazko vlako-elektrickami, takze bacha, ked zle prehodis vyhybku mozes skoncit v Medzilaborciach
bwd
Doprdele, tak toto je sila! Keď vidím, aké indivíduá tu jazdia, je mi všeličo zase jasnejšie. Ideálne by pre ne asi bolo, keď sa naučia tých svojich dvadsať zastávok, keby sa vyhlásilo moratórium na akékoľvek zmeny aspoň na dvadsať rokov, aby sa nebodaj nemuseli za ten čas učiť niečo nové...