Reakcia na: merice #98730:
Ja, na rozdiel od teba, preferujem dlhodobe riesenie, ktore problem riesi a odstranuje namiesto tvojho kratkodobeho potlacenia prejavov. Liecit sa ma zdroj choroby, nie potlacat jej prejav (co je bohuzial v sucasnej farmakologii tiez ista tendencia kvoli produkcii zisku, ale to je o inom).Ak nema byt v BA NS MHD, tak potom treba dopravu co najviac diverzifikovat a casovo-priesotorovo distribuovat smerom rovnomernemu rozdeleniu dopravnych vykonov. V takomto pripade je optimum kombinacia elektriciek, trolejbusov a busov.
Kedze sme sa rozhodli, ze NS MHD chceme mat, ale na metro nateraz nemame, tak prefewrujem to, co sa mu najviac blizi - teda plytky tunel a lahke vlakove supravy.
Operovat vsak argumentom, ze elektricka tvori mesto je znacne zavadzajuce. Elektricka je v tomto duchu indiferentna, zalezi od konkretneho dopravno-urbanistickeho riesenia ci je pre mesto prinosom alebo skor zatazou. Navrhovana elektricka v Petrzalke je, minimalne podla nas, skor zatazou, ako prinosom.
Marcelllooo
Nerozumiem s cim presne so mnou nesuhlasis.
Buduce obchodne centrum mesta bude na Dostojevskeho, Mlynskych nivach, Prievozskej, Gagarinovej. Devinska brana ako aj okruh vajnory-raca su hudbou buducnosti. Upinat sa na elektricky, ktore su investicne narocne a dopravne neflexibilne je kratkozrake, neoptimalne a neekonomicke.
Uzemne rozhodnutie a stavebne povolenie moze byt vydane len na investicny zamer, ktory bol kladne posudeny MZP SR.
Re #98713 merice: Ze je to hovadina viem rovnako dobre ako ty. Nehovoriac o suvislostiach, ktore si nespomenul (obchadzka Novy most-Einsteinova-Apollo)... Co vsa nic nemeni na skutocnosti ze IZ NS MHD s tymto rata a vytvara takuto situaciu.