Reakcia na: enumaelish #98628:
Samozrejme... ze je, do masin inu ine V ako do elin ? Dalo by sa to riesit trebars napajanim z tretej kolajnice a po vstupe do LEN elektickovej trate , by presla elina na pantograf/zberac na streche. Problem je a bude rozchod, nekompatibilita vymen, kolajnic a v neposlednom rade navestidla a predpis , co by to riadil ..ten by bol asi dlhsi nez stol, na ktorom sa taka blbost ako dual-premavka zrodila ?
Marcelllooo
A kedze si ignoroval co som ti odpovedal, uvediem len citaciu:
"Trasa je dana a v oboch rieseniach je v podstate identicka. Nehovorime vsak o trase v Petrzalke, ale o dopravnom rieseni pozemna elektricka (ktoru navrhuje mesto ako docasny variant na 3 roky) verzus NS MHD v plytkom tuneli." - a dane riesenia sa lisia vo vsetkych kriteriach.
Re #98573 Emo: Ano. osobna zodpovednost je na pleciach presne tohoto cloveka, ci clovekov.
Nuz preto, ze ziaden NS MHD zatial nemame a ani dalsich minimalne 5 rokov mat nebudeme. Vacsinu dna je poloprazdna (lebo nesaturuje dopravne potreby ludi) a de facto sluzi len na presun z/do Kopcanov...
Re #98575 S499.1023: Su to zakony c. 24/2006 Z.z. a 50/1976 Zb.
Pesia dostupnost bude, samozrejme, rovnaka. To vsak uz neplati pre preferenciu a atraktivitu jedneho alebo druheho riesenia (a teda povedzme aj ochote dochadzat k NS MHD ale nie k elektricke).
Re #98587 S499.1023: Takze znovu ta ziadam, vzhladom k tvojmu samozvanemu sebadeklarovaniu za odbornika, aby si svoju odbornost preukazal svojim vzdelanim a odbornou praxou.
Zaroven vysvetli vyznam dopravneho modelovania v dopravnoinzinierskej praxi a metody ich uplatnovania. Aky miesto v tom zaujima dopravna matica?