He, ja mam doma mapu Bratislavy z roku 1894. TEda rok pred tym, nez zacala fungovat MHD - elektricka. Dost sranda, mesto koncilo na Trnavskom, resp. Racianskom myte. Fakt dobra mapa. 
Inac sokovalo ma, ze 7053 dostala reklamne panely. Tie bovcn, vonkajsie. To je strasna hlupost, na buduci historicky voz pchat reklamne tabule. A co potom? tie diery co tam budu tam ostanu? To nemohli dat tie blbe reklamy na 7069 alebo inu kachnu?? Preco prave 7053?

Inac sokovalo ma, ze 7053 dostala reklamne panely. Tie bovcn, vonkajsie. To je strasna hlupost, na buduci historicky voz pchat reklamne tabule. A co potom? tie diery co tam budu tam ostanu? To nemohli dat tie blbe reklamy na 7069 alebo inu kachnu?? Preco prave 7053?

Vladimir
Ked som zacal zbierat mapy Blavy z jednotlivych rokov (tusim som mal 10 rokov), velmi ma zaujala historia linky c. 49. V priebehu 80. a 90. rokov je z roka na rok streidavo ukoncena pri Vojenskej nemocnici alebo na Dumbierskej. Ako keby sa po cele tie roky nevedeli rozhodnut..
d3k0: Netreba zabudat, ze skor ako jazdila linka c. 116, v Cunove sa vystriedali linky "C" a 101. Najma ta 101-ka musela byt sialenstvo - za zlatej ery: Cunovo - Rusovce - Jarovce - Petrzalka (pre istotu dookola cez Makarenkovu) - Krasovskeho - Most CA - Sturova - Nam. SNP - tunel - Nabr. L. Svobodu - Karlova Ves - Dubravka - Devinska Nova Ves !!! Neviete niekto, aku mala jazdnu dobu.
Inac zaujimave je tiez to, ze v historii MHD v Blave su aj cisla liniek, ktorym by som dal privlastok "prekliate" - nikdy sa nevedeli udrzat dlhsi cas. Napr. linka c. 46 mala len v Petrzalke minimalne 3 rozne trasy, este pred tym intenzivne menila trasu v Dubravke a ak sa nemylim, vznikla ako nahrada prvej trolejbusovej linky od SND na Rac. myto. Naposledy sa zablysla v oblasti Race.
Alebo taka Drotarska cesta vystriedala linky c. 31 (v normalnej aj okruhovej verzii), 33, 58 a 41 (ex 58).