Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #97875:
Isto, ale ak nechceš, aby ti ľudia tie kríčky udupali skôr, než dorastú do požadovaných rozmerov, potrebuješ tam tak či tak namontovať dočasne aj inú zábranu.

Re #97876 Marcelllooo: Teda ak ti vadí prekážka v pohybe, navrhujem zasypať aj Chorvátske rameno.
Reakcia na: Majo #97896:
To vpredu a vzadu, čo sa tvári ako kĺb, ale ním nie je, ak sa nemýlim, nemá pohon ? . No, bola by široká trebárs 70 cm. To nestačí? Načo treba masovo prechádzať vozidlom, keď mám v každom dieli dvere ako krava ? ?
Reakcia na: Majo #97899:
Však preto som sa pýtal, či je využívaná. Nepoužívam ju. Tento systém funguje už veeeeeeeeeelmi dlho , takže musí byť ok. Ale viem si predstaviť na každej radiále maximálne dve linky. Ale to by asi znamenalo zasa viac prestupovania.
Reakcia na: merice #97892:
Ide o to, aby sa teraz po toľkých zmenách zas nemiatli cestujúci... Aj tak by sa to po otvorení trate do Petržalky muselo zmeniť. A súčasný systém nie je nevyhovujúci, hoci netvrdím, že je ideálny. A to, že nejakou linkou necestuješ ešte nezanmená, že je nevyužitá... ?
Reakcia na: Valec #97874:
Ja by som v okolí Rovniankovej žiadnu bariéru nestaval. Nech sa domovnící slobodne vrhajú pod svoje nadvlaky...
Reakcia na: Marcelllooo #97872:
Aby sa rozdelilo mesto strašnou bariérou!
Reakcia na: S499.1023 #97891:
Predpokladám, že princíp "podvozkov" ULFu Ti nemusím vysvetľovať... Vieš si predstaviť, aká by bola široká ulička cez kĺb, resp. cez nekĺbovú časť vozidla s pohonom (to vpredu a vzadu, čo sa tvári ako kĺb, ale ním nie je ? )?
Reakcia na: 810zssk #97861:
Pozor, nie v plytkom tuneli ale v plytkom tunelY musí ísť ? !
Reakcia na: merice #97892:
Ja som za a nikdy som netvrdil opak.

17 chodi dost plna.
Reakcia na: merice #97889:
Precitaj si celu diskusiu. Aj ked to co tvrdi bolo NIEKOLKOKRAT vyvratene ODBORNIKMI (nie demagogmi) tak si stale dupe za svoje. On nepocuva arguenty a nediskutuju. To je vsetko na temu Domovnik.
Reakcia na: 810zssk #97887:
A jaky je tvoj názor. Nebolo by to nejakým spôsobom výhodnejšie? Menej liniek, ale častejšie intervali? A prehľadnejšie? Dodnes som nepochopil linku 17. Ale vôbec ju nevyužívam, je vôbec kapacitne naplnená?
Reakcia na: Majo #97821:
Prečo by bol na 1000 mm nepoužiteľný?
Reakcia na: enumaelish #97813:
Tak ešte raz, synček - nájdi ten príspevok a daj sem jeho číslo. V opačnom príade nakakám do úst tebe.
Reakcia na: 810zssk #97886:
Všimol som si, že si stojí pevne za svojím stanoviskom. Ale to neni nerešpektovanie. Proste, tak si to predstavuje a je o tom presvedčený, že tak je to naj pre všetkých.
Reakcia na: merice #97883:
Dufam ze vtedy sa zadari 🙂
Reakcia na: merice #97880:
Povodne sa od roku 2000 mala robit zmena linkovania (kompletna), ale nestalo sa tak.

Oficialne sa o tom dnes neuvazuje, aj ked urcite navrhy su (napriklad tzv. tr3mp-ho dogma)
Reakcia na: merice #97878:
Ak si si nevsimol, tak on ine nazory NERESPEKTUJE.
Reakcia na: Marcelllooo #97877:
Ale trt makovy sa snazite najst kompromis, SAD.
Reakcia na: Marcelllooo #97876:
Ano, ale HOCIKDE sa neda cez Petrzalku prebiehat ani DNES, SAD.
Reakcia na: Majo #97882:
Diky, tak počkame čo nám do budúcnosti prinesie trať do Engerau ? v zmysle zmien v linkovaní električiek.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.