Vtedy (=júl 1999) boli zrušené všetky 3 ľavé odbočky.
Beus myslí budovu na rohu Legionárska - Šancová, ktorá robí to odbočenie, kadiaľ chodí 210, dosť prudkým.
Beus myslí budovu na rohu Legionárska - Šancová, ktorá robí to odbočenie, kadiaľ chodí 210, dosť prudkým.
Momentálne má Račko presne 3 fázy (s niektorými smermi spínanými v predstihu či medzifáze) v tomto poradí: 1. Šancová - Šancová + odb. zhora na Legionársku/Mýtnu (hlavná, najdlhšia fáza), 2. najkratšia: Legionárska - všade (zvyšok vtedy stojí), a 3. Račianska - Radlinského/Mýtna + pravé odbočenia (odbočenie Radlinského - Legionárska je stále neriadené). Takže jej potenciál je už zrejme vyčerpaný, pomohli by jedine stavebné (a trolejové) úpravy, urýchľujúce prejazd, najmä pri pripájaní z Legionárskej smerom na hl.stanicu... a prípadne úplne kacírske zbúranie budovy na predmetnom rohu
bwd
V civilizovaných krajinách je všetko toto štandarnou výbavou aj vo vozidlách vyrábaných v sedemdesiatych rokoch minulého storočia.