Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #97070:
To bolo myslené k tej 160-tke, či nie?
Reakcia na: Ike #96654:
Zatiaľ mi čipovú nikdy vo vlaku ELEKTRONICKY nekontrolovali. V tomto smere môžeš byť v kľude
Reakcia na: Ámos #97076:
písalo sa, že z tej maškarády evrobadžet zaplatíamä nejaké 4 miliardy, čo teda 85 % nebude ani náhodou, aby to nebolo presne naopak ? Necháme seba prekvapiť.
A som zvedavý aj na to nekorupčné prostredie ?
A na kvalitu a na termíny a vôbec na všetko.

Len tak FYI, do TEN-T nedávno pomocou nástroja LGTT prepracovali pôžičky zo súkromného sektora.
http://auto.ihs.com/news/2008/eu-en-ten-t-loans-1-08.htm
Reakcia na: S499.1023 #97094:

Pocuj, drzan. Ak si myslis, ze budem trpiet tvoje drze chovanie, si na omyle. Ak si myslis, ze mas pravo chovat sa drzo a druhy ma povinnost to znasat si na omyle.

Ak obhajujes pravo na nevychovanost a drze spravanie naznakom krytia adminom, je to na povazenie o urovni fora, ale mna tym nezastrasis.
Reakcia na: AAA #97103:
aj napriek tomu musi byt takato stavba v sulade s uzemnym planom mesta. ci nie?
Štát môže zasahovať do činnosti obce a vyššieho územného celku len spôsobom ustanoveným zákonom. Ide oto, co si uradnici do zakona dali 😕
Reakcia na: Marcelllooo #97062:
Žiadne tovje údaje nie sú správne, keďže si tu žiadne exaktne kvantifikovateľné údaje nikdy nepriniesol. Priniesol si len svoje vysoko subjektívne názory.
Reakcia na: Ámos #97100:
Ale koniec koncov ak sa nemýlim špeciálny stavebný úrad pre železničné dráhy je Úrad pre reguláciu železničnej dopravy, resp. MDPT, takže bude rozhodovať štát.
Reakcia na: intony #97036:
V prvom rade neustupujte argumentom demagóga, ak nie sú pravdivé. Jeho definície deľby dopravnej práce nie sú pravdivé a nestanú sa pravdivými ich neustálym opakovaním.
Reakcia na: AAA #97099:
Môže najmä v tom zmysle, že ŽSR by sa odvolali na Krajský stavebný úrad.
Reakcia na: AAA #97099:
No take nieco by mohol urobit krajsky stavebny urad nie vsak nejaky uradnik na ministerstve.
Reakcia na: Ámos #97096:
Keďže ide o prenesený výkon štátnej správy môže, ale súd by to rozhodnutie zrušil.
Reakcia na: Marcelllooo #97033:

1) Nevyjadruj sa k veciam, ktorým NErozumieš.
2) Stokrát opakovaná lož sa NEstane pravdou.
3) V tuneli sa píše s mäkkým i na konci. U vyštudovaného kvalifikovaného autorizovaného matičného inžiniera by som očakával plnú znalosť niečoho tak elementárneho, ako je rodný jazyk.
Reakcia na: Marcelllooo #97030:
Obávam sa, veľmi vážne sa obávam, že o banoch na tomto fóre nebudeš rozhodovať ty. Ty môžeš dávať bany na diskusnom fóre Rovniankovej 14.
Ja zase narhujem udeľovanie banov za kolovrátkovanie a vedenie nereflexného monológu. Príklad: všetky príspevky od Marcela Slávika.
Reakcia na: S499.1023 #97080:
? ty ma dokazes vzdy rozosmiat ? aky od*eb

Re #97085 Marcelllooo: Nie nema. Stat nemoze prinutit stavebny urad vydat stavebne rozhodnutie v rozpore s uzemnym planom. Ten sa moze zmenit iba demokratickym hlasovanim 3/5 vacsiny mestskeho zastupitelstva. Ziadny statny uradnik nemoze zmenit rozhodnutie MsZ. Nie sme v komunizme, ked stat rozhodoval.
Reakcia na: Marcelllooo #97088:
Takze po 20 rokoch uz budu po nom moct jazdit len cyklisti, lebo oprava zrejme nebude spocivat v dosiahnuti parametrov z roku 1945, ale len v natreti a zdvihnuti sucasneho mosta, ze? A k odhadom uvedenych panov sa vyjadrovat nebudem. Jeden z nich nedavno vycital novemu systemu nocnej dopravy z dopravneho hladiska velku neefektivnost. Navrhoval lahodky typu okruzna linka po meste a viacero konecnych zastavok nocnych spojov v styku z okruznou linkou, takze vacsina ludi by v noci musela jazdit na dva prestupy a to vsetko pri zvysenej vyprave vozidiel a nezmenenom intervale. Zhrnute: dopravca ma drahsiu dopravu, cestujuci ma nezmeneny interval, viac prestupov a dlhsiu cestu. Tento odhad je zrejme podobnych "kvalit".
Reakcia na: Marcelllooo #97022:
Chlapče, Richard tu nebude robi´t poriadok so žiadnymi rozmaznanými deckami. Zvykni si na to, že na TOMTO fóre sa bude rozhodovať podľa odbornosti a nie podľa nejakého arogantného inžinierika.
Normálni ľudia tu boli dávno pred príchodom akéhosi Merce3l3o-a a budú tu ešte dlho po ňom. Ty medzi tých normálnych nepatríš a NEBUDEŠ rozhodovať o tom, čo na tomto fóre bude alebo nebude prípustné.
Reakcia na: Marcelllooo #97085:
Ako som povedal, napojenie Kamenné nám. - Šafko - Starý most - Petržalke-sever, potrebné napojenie Petržalky na centrum kapacitnou dopravou, autobusmi a trolejbusmi nenahradíš. ❗
Reakcia na: AAA #97089:
Pre synchronizaciu a spolocny postup mesto, MDPT a ZSR spolupracuju.
Reakcia na: Marcelllooo #97014:
Och, ty si kvalifikovaný vyštudvaný dopravný inžinier?
Reakcia na: Marcelllooo #97072:

4. odhad ZSR o cene je 12-15 mld. podla zvoleneho variantu. Na to 140 mil Eur nestaci.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.