Reakcia na: Marcelllooo #97059:
1. Ale mozes. Samozrejme, ze mozem pouzivat neformalny jazyk a pritom sa vyjadrovat jasne. Viackrat som podobnu zazil, na vysokej odbornej urovni pri diskusii s profesromi a docentmi pri pive ci na trave v medickej zahrade.
2.Ano akcia reakcia. Vtom mas pravdu. Oko za oko. Zub za zub a za klamstva vytrhnut jazyk. Tak sme to kedysi mali, ze ano?
(donesie mi niekto klieste ? /just joke/ )
3. Cim by si sa dopustil podla mojho pravneho vedomia (uznavam vobec nie je dokonale) trestneho cinu vytrznictva ak by doba liecenia presiahla 7 dni tak trestneho cinu ublzenia na zdravi. Jeho pocinanie by bolo kvalifikovane maximalne ako priestupok.
Samozrejme, ze nie je tvojou povinnostou znasat jeho spravanie. No mudrejsi ustupi a strielanie faciek je prejavom nizkej inteligencie. Lebo len ludia s nizkou inteligenciou riesia konflikty nasilne.
4. ak nehovoris o metre potom ocakavas, ze ta jedna severojuzna vetva ako nosny system bude stacit? Alebo ocakavas, ze ZSR budu stavat pod Bratislavou dalsi tunel?
Inak vies ze ZSR pytaju poplatok 9 eur za kilometer pouzitej zeleznicnej cesty a vozen? Si si vedomy tejto financnej narocnosti na jazdenie pre cestujucich prijatelnom intervale 3-5 min?
Ámos
Ano je logicke, ze cokolvek sa da v buse odpojit. Nato sa hadam rozumny clovek nemusi pytat vodica.
Re #97030 Marcelllooo: To nie su tvoje deti, ty ich nemas co vychovavat.
Vulgarizmy su beznou sucastou hovorovej reci a sluzia na dokreslenie nazorov osob o inych osobach ci veciach. Pouzivaju sa hlavne v neformalnom styku a taky na tejto diskusii prebieha.
Ak ti vadia ohrad sa proti ich pouzivaniu nesnaz sa vsak prosim nikoho vychovavat.
Re #97032 810zssk: zelezi akym sposobom by bolo vypnutie vykonane. Ak a la DPB - prestrihnutie kabla - tak by skodu sposobili.
Re #97033 Marcelllooo: V bode 1. si dokazal svoju nekompetentnost podla vlastnych kriterii. Preto prosim prestan so sebou komunikovat.
Doporucujem dostudovat zavery UITP o klasifikovani kolajovej dopravy v mestskych aglomeraciach.
Takisto odporucam navstivit niektore elektrickove prevazdky z zapadnej Europe a pozret sa za hranicami ako to tam funguje.
Treba si uvedomit, ze kym Bratislava nebude mat cez 1. milion obyvatelov metro a elektricka sa dohromady neuzivia. UITP odporuca system rychlodraznej elektricky v relaciach, kde je pozadavana prepravna kapacita 40.000 osob/hod na smer.