Reakcia na: Marcelllooo #96623:
Moja posledná reakcia. 1. Hoci niektoré riešenie myslíte dobre, vo svojich príspevkoch si často odporujete čo som dokázal a jeden príklad dám aj sem ("Ak sa uvazuje o prestavbe, da sa predpokladat, ze na starom rieseni nemame zaujem a preto ho budeme postupne utlmovat a prejdem na to nove." - predtým v jednom príspevku tvrdíte že stavba nového NDS je lacnejšia mimo ine lebo netreba zo súčasnou robiť nič). 2. Nemyslíte koncepčne. Ani raz sa nezmieňejute o doprave zo smeru Dubravka, KV , ktorý sa mimochodom (vďaka nedostatku financií) dá riešiť iba električkovým spôsobom, čo opäť len vyvracia Vaš názor, že stavba nového NDS je lacnejšia a vyvraciate si to dokonca vlastnými slovami "Ak sa chce ponechat to stare ale chceme ist aj do noveho, rozhodli sme sa mat dva systemy aj s vyssimi nakladmi" s tým že my sme sa nerozhodli si to staré nechať, ale boli sme nútení !
Technopol
1. Meliete dookola to isté a neodpovedáte. Tak to zhrniem za Vás. Podľa Vašich slov električka "je barierova prekazke vo volnom pohybe" a "vadi vizualne " ale výstavba 8 a viac poschodových budov developerom "pricom z casti by tunel a jeho prekrytie mali financovat investori, ktory budu mat po trase developerske projekty" už barierny efekt nebude? Sám si odporujete
2. Vy viete "aké investicne polozky vyvola jeden i druhy variant" keď tvrdíte že stavba úplne nového je ekonomickejšia ?(a nehovoríme o zelenej lúke a Petržalke , ale o celej BA)
Ja som s Vami súhlasil, že áno stavba úplne nového môže byť finančne ekonomickejšia ako prestaba, ale okrem vybudovania nového Vám stále ostáva na krku aj existujúca električková sieť a ked si spočítate tieto dve položky dokopy, NEMOŽU Vám výjsť nižšie čísla. Je to ako keby ste tvrdili že prestavba starého auta je drahšia ako kúpa nového a zároveň staranie sa aj o to staré. Veď je choré čo tvrdíte !!!
Re #96620 Marcelllooo: A tu opäť trepete! Hovorilo sa o novom NDS čo nemá byť len Petržalka