Reakcia na: NN #96248:
Nahodou by som s tym suhlasil. Potrebu pokryjeme presne na to nakupenymi vozmi. Nie robit len tender na 100 ks najlacnejsich co z toho vzidu a potom uz len to co mame, to sa budeme snazit pouzit...S tymto suhlasim, len neviem co obsahuje ten lacnejsi model. Z popisu by som bol za, aby bola plosina len pri 2. dverach a klima celovozidlova, no moze byt lacnejsi model. Ale jednoznacne by sme mali uz v Twin city zavadzat klimu. Je rok 2008 a sauna v lete...
? ? ☠
intony
Teraz by nikto neriešil problémy s umiestneným nástupných zastávok, pretože by mohli niektoré byť aj v strede trate, neboli by problémy s miestom na vybudovanie obratiska, pri výlukach by boli minimálne obmedzené, atď.
V súčasnosti je už na to, samozrejme, neskoro a bola by asi blbosť kupovať nejaké veľké množstvo obojsmerných električiek, ale rozhodne aspoň tých 10-20.
Inak, stačí si spomenúť na bielu piskľavú Škodovku a miesto kam potom putovala. V Cagliari sú oné trate postavené železničným spôsobom, žiaden autobus na koľajách...