Reakcia na: intony #95923:
Ja nad tým rozmýšľam od včera, keď som si v jednom architektonickom časopise prečítal:"vplyvom navrhovanej výstavby sa intenzita dopravy na všetkých okolitých komunikáciách takmer zdvojnásobí(!).....
....zvýšenie intenzity dopravy nepriaznivo ovplyvní aj fungovanie vzdialenejších križovatiek na Šafárikovom námestí, Trnavskom a Račianskom mýte"....
môj komentár k tomu je asi taký, že ak s tým urýchlene niekto niečo nespraví, tak sme po dokončení toho projektu v prdeli...
?
by sa na nich pozerali ako na martanov ?
intony
Lacnejšie by bolo vybudovať koľaje povrchovo po Dunajskej po Ul. 29. augusta, tam 400-450 m podzemím popod Malý trh s napojením na pešiu zónu na Páričkovej (obyvatelia tam teraz nechcú ani trolejbusy, radšej 2000 parkovacích miest ? ), ďalej cez Košickú s napojením na ružinovskú radiálu cez trhovisko.
Ideálna by bola ešte vetva povrchovo po Pribinovej a to tak, že od SNM by sa trať presunula na pravú stranu, aby nebola kolízna s cestnou križovatkou na Šafárikom námestí a pri Malej scéne, ďalej po Pribinovej, pešiu zónou pred SND a Eurovea.
Križovanie popod nájazd na Most Apollo cez územie prístavu, následným nadjazdom ponad Prístavnú, povrchovo cez Plátenickú (už aj na území Gumonu je plánovaný rozsiahli komplex).
Križovanie Mlynských nív a Prievozskej podjazdom so stanicou pri mrakodrapoch ExGumon a TwinCity.
Vyústenie na Košickej s napojením na vyššie spomínanú trať.
(Nielen) môj šotosen ?
Pokračoval by som aj smerom na Hlavnú stanicu, atď... možno to aj spracujem raz... pre srandu králikov ako sci-fi ?