1; Ad článok o linke do Volfstahlu: "Pôvodne sa hovorilo o linke až do Hainburgu, no podľa B. Zahradníka pôjde v prvej etape len o linku do Wolfstahlu. Linka do Hainburgu by si podľa neho vyžiadala ďalšie povolenia"...
Tak to bude určite poriadny trapas, lebo do nejakej dedinky (menšej než Kittsee) by tá linka nemala význam... Tak buď vôbec alebo až do Hainburgu nech pôjde podľa mňa...
2; Ad "Prvá etapa BID sa začne predbežne v decembri": A to už teda v decembri v BID bude možné platiť iba Eurom? Tipujem, že nakoniec sa to preloží až na marec 2009 k 1. zmenám v GVD...
PS: Koľko ľudí pracuje na centrálnom dispečingu DPB cez deň a koľko v noci?
Tak to bude určite poriadny trapas, lebo do nejakej dedinky (menšej než Kittsee) by tá linka nemala význam... Tak buď vôbec alebo až do Hainburgu nech pôjde podľa mňa...
2; Ad "Prvá etapa BID sa začne predbežne v decembri": A to už teda v decembri v BID bude možné platiť iba Eurom? Tipujem, že nakoniec sa to preloží až na marec 2009 k 1. zmenám v GVD...
PS: Koľko ľudí pracuje na centrálnom dispečingu DPB cez deň a koľko v noci?
Peon
2; Re #94645 Solider: No veď ani ja sa tade pešo nechystám ísť, len sa tu nad tým pozastavujem. ? Iné by bolo, keby tam bol aj chodník alebo aspoň cesta, nielen koľaje...
3; Re #94678 milannco: Heh, čo sa tu ja všetko dozviem. ? Po celý čas tie vozy majú na vonkajších transparentoch napr. "92 Služobná jazda"? A na vnútorných čo také? Či ako Eric píše v #94682 ?
Pochybujem, že tá 92-ka ide cez Dúbravku, keď na fotke je aj 26-ka, ktorá odtiaľ ide do Dúbravky... Heh, to by ma teda zaujímalo či tie "súkromné spoje" majú problém s bežnými cestujúcimi, ktorí chcú po trase nastúpiť...