Viem, ze su to reklamy. Ale je ich tolko, ze sa kludne mozu stat mestskym naterom Aspon teda o SPP viem, ze je to reklama. Na co je reklama LBC? Nie nahodou na samotne mesto Bratislavu? Preco by to nemohol byt mestsky nater?
Mimochodom, neviem, preco by pre kazdu trakciu mal byt iny mestsky nater. Vari kazda trakcia jazdi v inom meste? Dve mesta, ktore mestsky nater maju a okrem CVR ho naozaj striktne dodrziavaju na vsetkych vozidlach, su Zilina a Presov. A ani tam si nedavaju iny na trolejbusy a iny na diesle. Naco? Ked je to raz MESTSKY nater, tak je to MESTSKY nater a vsetky vozidla mestskeho dopravcu ho maju mat.
no neviem ako ty... ale ja si vyberem b) pretoze ked je april a vonku leje, tak je pohodlnejsie vbehnut do podchodu a vybehnut... ako v dazdi sa stverat na nadchod ?
Jedna zaujímavosť - firma JCDecaux pri vymieňaní niektorých plexiskiel na zastávkových prístreškoch zabudla dať dole takú ochrannú fóliu a cestovné poriadky cez ňu poriadne nevidno.. Ak také niečo niekde uvidíte, kľudne ju niekde načnite a strhnite, hneď ich bude lepšie vidno.
Pokiaľ nebude trať oplotená nejakým aspoň 2 metre vysokým múrom, tak pešiaci si zvolia variant c) krížom cez trať a na celý nadchod sa ti vykašlú. Vidieť to možno napr. pri TESCu na Zlatých.
Aj tak si myslím, že keď si má bežný človek vybrať medzi
a) ošťatým, (za pár mesiacov) posprejovaným podchodom s rozbitým osvetlením
b) takouto lávkou, ktorú dážď občas umyje a na ktorej toho ide rozbiť, potagovať menej a vidíš situáciu na nej už z diaľky
tak väčšina by zvolila b. (Poznámka: výťah bude ošťatý rovnako pri oboch možnostiach.)
Pretože po zastavení autobusu by hneď prvý cestujúci stlačil na semafore dopyt. Kým by vystúpili aj ostatní, autobus by už mal červenú. Takto tam stojí autobus na červenú len niekedy (aj to len v smere do Petržalky), inak by stál vždy.
Naviac je ďaleko lepšie prechádzať cez cestu za autobusom ako pred ním, nakoľko (v čase keď je križovatka vypnutá) nevidíš cez neho, či ide nejaké auto alebo nie.
Re #94588 zakaznik: Môžeš si byť istý, že aj po vybudovaní "dierkovaného" nadchodu by prechádzajúcich cez trať nijak extra neubudlo. Ak by tam bola zdviž, tak by fungovala asi tak dobre, ako pri Inchebe, čiže skoro vôbec.
Re #94591 zakaznik: A na tom nadchode by tie lustre a pozlátené zábradlie Hornbach zafinancoval? ?
...a pôvodne bola iba čierno-biela, to až teraz sprznili s tou zelenou - možno k nej pridajú aj žltú a budú mať napísané: hrám za zemný plyn ?
Re #94587 Ámos: ...to rátajú s tým, že sa sem budú hrnúť rakušáci tou linkou z wolfsthalu a keď už budú tu, tak nahádžu ťažko ušetrené centy do automatov značky DPB keď si budú chcieť v rámci adrenalínovej zábavy zajazdiť po meste - a samozrejme spravia 3x vyšší obrat ako ľudia doteraz ?
No do Vrakune k tomu charitatívnemu zariadeniu by to odtiaľ mali bezdomovci blízko. ? Ja som hľadal čo najlacnejšíe riešenie, však ťažko čakať, že bz Hornbach prispel na stráženź podchod s kryštáľovými lustrami a pozláteným zábradlím. Ale OK podchod má zas výhodu menšieho výškového rozdielu. ?
vysvetli mi niekto, preco bude treba denne spracovat trikrat viac minci? Rataju s trikratvyssim predajom?
To ze sa budu viac pouzivat mince pri sumach do 200 korun nic nemeni natom, ze v automatoch sa budu mince pouzivat rovnako ako doteraz cize k ziadnej zmene nedojde.
A pre iné množstvo ľudí bola, je a bude žltočierna. To do MHD vôbec nepatrí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos