Vazeni. Oerlicon mohol byt uz davno hotovy. Ked sme sa hrabali s kolegom v archivoch, nasli sme tam KOMPLETNU dokumentaciu k trolejbusu Oerlicon. Bola tam aj kompletna dokumentacia k stykacovej vyzbroji, ktoru by urcite zvladli dat dokopy aj pracovnici UD.
Nalez dokumentacie sme ohlasili Ing. K. K. a ten si ju nasledne vzal na podpis k sebe a vraj ze pojde do trezora, ci kde. Pokial je to tak, tak tu dokumentaciu podnik ma, takze prosim tlacte na to, aby sa "nestratila" a pouzila. Pojazdny Oerlicon by bol isto unikat! My na to nemame paky.
Ja som zas v Solarise na L88 zažil také, že hoc autobus stál na zatávkach šusetkova, Lachova a Námestie hraničiarov tak furt hlásil, že nasleduje Šustekova a zastávka na ktorej sme : Šustekova, čiže behom jedného kola bolo hlásenie aktuálne 2x čiže taký zrakovo postihnutý človek nevie kde má ísť dole...
Tak by som si tipol, že jeden z tých súdruhov predchádzal električku vľavo, ako to už u Hasičov ten dobytok bežne robí. Raz som bol tu v Prahe svedkom, ako sme takého pána zostrelili, keď sa vyrútil spoza protiidúcej električky rovno pod nás. Nechcem byť škodoradostný ale vychutnal som si ho.
Pokiaľ viem, tak do Oerlikonu bola akási mikroskopická šanca získať pôvodnú elektrovýzbroj odkiaľsi zo Schweizu.
Pokiaľ sa to nepodarilo (čo pokladám za vysoko pravdepodobné), ta ksa treba najprv rozhodnúť, či chceme rekonštruovaného veterána, repliku alebo schotoatrakciu, Oerlikon vzdialene pripomínajúcu. Keď to bude vydávať spevavý zvuk ako 14Tr, tak to moc autentické nebude ? .
Mikrospánok nemusí byť nutne chybou vodiča ale v prípade, že by nebol, tak má naveky po vodičáku aj na osobné auto. Inak, pokiaľ viem od BEUS-ákov, tak vodič mikrospánok potvrdil.
Keď sme boli minule s J. B. v Kneipe, tak hovoril, že ten argument s "nedostatočne historickým výzorom" je od Výťahára, keď za ním bol, aby dal peniaze na GO.
Na jednej strane musím potvrdiť, že obzvlášť dôchodcovia sú schopní na šotoakcii s 9Tr liezť do trolejbusu bez najmenšieho zaváhania s tým, že to je bežné vozidlo.
Na druhej strane je zase fakt, že v čase, keď už by Sanos vyzeral dostatočne hystericky, už nebude čo rekonštruovať, lebo už bude instantný.
Ako mozu na hentej ceste takto naburat??? Ved maju obaja bratislavske ECV cize to by tam tu cestu mohli poznat... navyse ta krizovatka je sice velmi hlupo riesena, no je prehladna... dufam ze vinnikovi nehody zratali aj to zdrazanie elektriciek
V správe o nehode bolo, že vodič bol v šoku a neschopný výpovede. O výpovedi vodiča sa nehovorilo ani neskôr, aspoň som si to nevšimol. Ale hneď po nehode, keď ešte vodič údajne nebol schopný výpovede, vypustilo záhradníctvo informáciu o mikrospánku vodiča. To sa mi nepáči.
Inac pred par dnami som sa viezol v 6601 a zistil som zaujimavu vec, akusticke hlasenie zastavok hlasi len Nasleduje zastavka: a za tym nic, najlepsia hlaska bola Nasleduje zastavka: prosim pozor zastavka je na znamenie ? http://ebus.yw.sk/6601/6601_zastavky.amr
to vobec nie je zly napad, na chate mam taku staru V3Sku, ktora uz tiez vyzera dost historicky tak by sme to mohli zapriahnut za nu a mali by sme jazdu dvomi historickymi vozidlami naraz ?
Re #93918 Ámos: ano spojazdnit to chceli, len podla mojich informacii zatial nedoslo k realizacii resp. k dokonceniu. Mala sa vyrobit uplne nova vyzbroj podla starych schem, co tam planovali dat ako motor to neviem.
Re #93914 _ERIC: Chýbajúca elektrovýzbroj nie je prekážkou. Zapriahneme za LIAZku a to bude atrakcia. A komu by bolo veľa za to niečim prispieť, ten sa povezie v LIAZke. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sati