Majkl: ...a nielen nad dverami, ale aj za kabinou vodica...
Meno (nick): Jedna 21-ka robi skolsky spoj 380 s trasou Devínska Nová Ves - Milana Marečka, Eisnerova, Agátová, Saratovská, M. Sch. Trnavského, Karloveská, Botanická, Nábr. arm. gen. L. Svobodu, Rázusovo nábr., Vajanského nábr., Dostojevského rad, Karadžičova, Mlynské nivy, Dunajská (jednosmerná trasa)
Meno (nick): Jedna 21-ka robi skolsky spoj 380 s trasou Devínska Nová Ves - Milana Marečka, Eisnerova, Agátová, Saratovská, M. Sch. Trnavského, Karloveská, Botanická, Nábr. arm. gen. L. Svobodu, Rázusovo nábr., Vajanského nábr., Dostojevského rad, Karadžičova, Mlynské nivy, Dunajská (jednosmerná trasa)
> No nemusela zrovna odist lista na zberaci ked isla na predny zberac...mozno mal druhy voz poruchu a bol odpojeny elektricky, preto mohla ist s prednym zberacom...take poruchy sa stavaju casto...
Meno (nick): :)
k tomu tamiku 4400 alias bublifuku:
ked ho skoro kazde rano pri SJF STU vidim, tak vzdy s radostou pocuvam ten zvuk toho motora (nech zije V8!!! - a este k tomu vzduchom chladeny!!!) ozaj, nieje motor nahodou z tatrovky???. ved tie maju take motory.
!!! ale tatry 813 maju lepsi motor:
vzduchom chladeny V12! (uhol medzi blokmi 75 stupnov)
vratnie x zdvih: 120 mm x 130 mm
objem valcov: 17 640 cm3
kompresny pomer: 16,5
vykon: 250 k pri 2 000 ot. za min.
krutiaci moment: 1 461 Nm pri 1300 ot. za min. (vdaka tomu objemu)
hmotnost motoru: 1 035 t
vstrekovaci tlak: 170 bar
predpokladana spotreba pri jazde typu "kotol": 40 l/100km
NO! ak by sa nasiel niekto kto by bol ochotny zabudovat toto monstrum do autobusu (vobec by mi nevadila vysoka polaha na "balkone"), tak to by s patricnou prevodovkou a rozvodovkou mohlo dat aj 180kmh!!!!! aj ked to samozrejme nebude, napad je to dobry, nie?
p.s. nasiel som aj technicke udaje busov RTO, ŠM11, IKARUS 30, IKARUS 55, tak by sme sa mali dohodnut ako ti ich dam...