Vzhľadom na Tvoje suverénne vystupovanie v tejto veci Ťa žiadam o zverejnenie tej štúdie o pôvode predstaviteľov mesta alebo čo je to za dokument, z ktorého čerpáš.
jasne, ja ta chapem, kazdy to vnima inak...
len si zober, ze oni uz ani nemusia nikam chodit, ale kazdy den musia lietat bud po nakupoch (ti stastnejsi) alebo po doktoroch... im nikto nic neprinesie a kazdy den maju neake vysetrenie a co ja viem co ine... a to je inac perfektny udel takto na stare kolena sa stale niekam trepat, ver mi ze oni nemaju ani chut zit, uz som viackrat pocul ze im je luto ze niekoho obtazuju, najlepsie sa potom hodit do slucky ?
- a cez predne dvere sa sackuju hlavne preto aby im neaky arogantny nafukanec nezavrel schvalne posledne dvere, aj to sa zial stava
? .....a okrem ineho hlavne vpredu su pre nich vyhradene miesta...
-a necerti sa kvoli tomu, ze musis na kazdej druhej zastavke dlhsie cakat, skus to brat z ineho pohladu - "hla, spravil som dobry skutok " a hned je cloveku lepsie
?
- chodis na 43- ke? podla mna jedna z najlepsich liniek, pohodova, hlavne rychla jazda a prijemne prostredie, co viac si priat? ?
A dalsim vrcholom je domagogia!
Jeden z diskutujucich a dalsi sa k nemu pridali tu zacali hovorit o neschopnosti DPB pretoze za posledny tyzden:
1. elektricka zrazila a usmrtila 12 rocne dievca, no bohuzial bola to jej vina
2. zrazke dvoch elektriciek, kde vsak podla vyjadreni vodic mal mikrospanok a to sa jednoducho stava. Nebolo v silach manazmentu DPB tomu zabranit.
3. horenie elektircky, ktore vsak sposobil vodic, ktory do elektricky nabural. A ak je pravda, ze nabural na miesto, ktore takyto poziar moze sposobit, tak opat nejde o vinu DPB.
Lebo to zrejme bude problem vyrobny a taky isty bude mat desiatky miest na vychod od Ryna kde elektricky rovakeho typu jazdia v tisickach kusov. A nesnazte sa mi tu kecat, ze uz davno malo mesto(DPB) elektricku vymenit za novu, lebo T3 je stara. Dane vozidlo (7819) ma 20 rokov a je teda v 2/3 svojej zivotnosti!
"Jasne lebo DPB ma vyrazne viac penazi ako Solaris Bus & Coach S.A."
DPB určite nie, ale konkurenční výrobcovia autobusov možno majú. Čím nechcem povedať, že súhlasím s názorom Solidera.
ziadna panika, len uz som znechuteny z nazorov tvojich, 810zssk, satiho, enumaelisha, solidera a inych na rozne temy. Jedna vec je nevedomost ale druha xenofobia ci hladanie kolektivnej viny!
Predpokladam ze nijako Ked si to nie je schopna skoordinovat jedna firma (DPB) neviem ako to chcu skoordinovat vsetci dokopy.. ak by vznikol centralny dispecing pre vlaky, RegioBusy a MHD vidim tu este moznost, ale neviem ci sa to planuje.. ale ak to bude fungovat tak ze si budu medzi jednotlivymi firmami telefonovat ako sa vlastne bude jazdit tak.. no ved uvidime, caka nas este rok..
Prosim administratorov o vytvorenie fora pre pravych Bratislavcanov. Nech je forum uzamknute iba pre naozaj najpravejsich Bratislavcanov, ti to budu musiet dokazat vypisom z matriky o mieste narodenia rodicov ich rodicov...
A na doplnenie:
primator aj namestnik pre dopravu sa hrdo hlasia ze su Bratislavcania a hrdi lokalpatrioti. Tak kde je ten problem???
To I bude v skratke BID znamenať IMPOTENTNÁ asi. Som zvedavý, že ak sa stane nejaká nehoda kdekoľvek,alebo bude výluka na vlakovej trati, tak ako bude vyzerať koordinovanosť spojov ?
Však aspoň ľudia konečne vedia v akej MHD sa vezú. Nehody má samozrejme za následok aj technický stav vozidiel čo už je problém financovania MHD. A práveže medializácia neni zlá, zlé je skôr to, že tí čo s tým môžu pohnúť tak vytrvalo ignorujú všetky vznikajúce problémy a nehody v MHD.
No, ok, som ticho pomlčím. Tak mi povedz akú máš predstavu o kvóte pre úplný prechod na BID. Mám tým na mysli úplnú unifikáciu označenia CP a označníkov na zastávkach a informačných tabuliach liniek BID. Ak po dvoch týždňoch ešte nájdeš dáke úlety tak už to je na pováženie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec