??? Prosím číslo a paragraf.
Nevidí sa mi, že by povedzme BSK nemohol dotovať linku z Plaveckého Mikuláša do Senice, aby sa ľudia dostali do práce. Alebo TSK linku zo Šamorína do BA. A podobne.
Uz bolo take popoludnie, ked jazdil historicak na 13ke, ale efekt bol taky, ze
- bol velky problem spomalit/zabrzdit na Imricha Karvasa
- spoje naberali take meskanie, ze niektore cestujuce arogantne napadali vodica
Take San Francisco ma vyhodu v tom, ze linka F nejazdi po kopcoch a viac-menej sa mota po pesej zone, kde by ani normalne elektricky nesli ovela rychlejsie. No a samozrejme, po trase linky F nejdu ziadne ine linky, pre ktore by boli historicaky brzdou. Okrem toho ma SF celu plejadu historicakov poskupovavanych (najma PCC z USA), takze nemaju ani problem s tym, ak nejaky nabura (co sa uz neraz stalo). Pred 3 rokmi mali zaujem aj o nejaku T3ku pre tuto linku, ktovie, ci v tejto veci pokrocili
nemyslim si ze by historicaky vydrzali normalne jazdit poradia L13 denno denne.
Mozno pocas vikendov nejake linku A po Bratislave s 2-4 hodinovym intervalom za cenu 1-2 hodinovych listkov.
vravim ze linka BA-Dunajska Luzna by nebola natolko ziskova ako linka BA-Dunajska-Samorin...
no rozdiel v nakladoch na jej prevadzku by bol nepatrny, no zisky vacsie (kedze samorin je mesto a dochadza odtial ovela viac ludi ako z Dunajskej)
Isto, isto. Úsek Nivy - Dunajská Lužná je vysoko stratový a treba ho dotovať, zatiaľ čo úsek Dunajská Lužná - Šamorín je vysoko ziskový. Ako si na takú somarinu mohol prísť.
BTW, asi 2 roky dozadu chcel hradný lanovkár, vtedy ešte sediac na kresle predsedu BSK, zrušiť všetky spoje premávajúce za hranice BSK z dôvodu, aby ich BSK nemusel dotovať. Potom však našťastie došlo k dohode s TTSK podľa ktorej mali byť dotované spoločne podľa toho, koľko na ktorom území prejdú. Neviem ako to presne skončilo, ale boli toho plné noviny (aj tu sa niečo pretriasalo), stačí si len pohľadať.
Ja osobne som to navrhoval uz davnejsie, ale bolo mi vysvetlene ze z nejakeho dovodu to nejde.. nech ten dovod napise ten co mi to napisal vtedy, lebo ja si to uz nepamatam
podobna atrakcia by sa mohla spravit u nas, napr na linke 13 v letnom obdobi aj tak je tam ta trat v hroznom stave takze historicak nepojde o nic pomalsie ako K2/T3 ?
a co ak tieto spoje mimo BSK dotovane nie su? a co ak su dotovane len po hranice kraja?
podla mna je to tak ze ten usek od hranic vramci TTSK nedotuje nikto, ale nie je potrebne pretoze pre SL je ten usek ziskovy...
napr.
Usek Nivy - Dunajska Luzna je dotovany...
ale usek Dun Luzna - Samorin je z iniciativy SL, pretoze su tam dochadzkove prudy, predlzenie tej linky z Dun Luznej nie je az take nakladne, aky vynos predstavuju zisky z nej...
V plane obsluznosti asi nie su preto lebo nie su v BSK. Kludne tam vsak mozu dalej jazdit tak ako doteraz... ked uz sme pri tom: Kto dotuje tie spoje iduce dalej ako do Samorina? Presnejsie, ich usek za Samorinom?
Viete mi niekto povedat ci po spusteni BID-ky budu trasy Slovak Lines za Samorinom smer Gabcikovo zrusene? Lebo dako ich nevidim v tom dokumente. Mozem sa vsak mylit kedze je to uz na uzemi Trnavskej VUCky a trasy tam nie su lebo to nespada do BID. Tak ako to teda je?
No jo, Ďurkovský má robotu päť krokov od domu.. Asi aj preto sú cesty v BA v takom stave, keďže ten, ktorý by sa mal o to starať, po nich ani poriadne nejazdí ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
http://www.bratislavskenoviny.sk/62203/doprava/mhd-pocas-silvestra-jazdila-bez-problemov